پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
موسوی لارگانی- فلاورجان

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تأکید کرد: سران و نظامیان آمریکایی نه تنها در کشورشان بلکه در هر کشوری که در آنجا دارای پایگاه نظامی دارند از این به بعد رنگ آسایش و آرامش را نخواهند دید و یقین داشته باشند که انتقام خون حاج قاسم سلیمانی چنان سنگین خواهد بود، که آنها از عمل خود پشیمان شده و آرزوی مرگ خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، ضمن محکومیت اقدام تروریست‌ آمریکایی در به شهادت رساندن «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه، اظهار داشت: شهادت آرزوی بزرگ حاج قاسم سلیمانی از دوران هشت سال جنگ تحمیلی بود که ایشان بر دل داشت؛ از این رو با وقوع چنین جنایتی سخیفی از سوی سران آمریکایی، حاج قاسم سلیمانی به مهم‌ترین خواسته خود رسید، اما تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان را داغدار کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، افزود: با شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها مردم ایران، ‌بلکه امت اسلامی در سراسر جهان با شنیدن چنین خبر ناگواری با اتحاد و اقتداری گسترده‌تر، بر نابودی نظام سلطه مصمم‌تر شدند.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی متعلق به ملت و کشور ایران نبود، بلکه این شهید عزیز در هر کشوری که مظلومی وجود داشت، با تمام توان حضور پیدامی کرد و به چیزی جز نابودی استکبار جهانی نمی اندیشیدکه قطعا مصداق جامع عملی پوشاندن این موضوع نقش مهم حاج قاسم در شکست داعش در عراق و سوریه به شمار می آید.

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی تصریح کرد: شهید سپهبد سلیمانی در نابودی جریان تروریستی تکفیری داعش در منطقه چنان نقش موثری داشت که سران آمریکا، صهیونیست و آل سعود سردرگم شده بودند ودر شجاعت و بصیرت سمهبدشهید سلیمانی همین بس که استکبار جهانی از شخصیت وجودی این شهید به عنوان اولین مبارز در خط مقابله با تروریست در منطقه یاد می‌کرد.

وی بیان کرد: دولتمردان آمریکایی با ترور این شخصیت عظیم به دنیا نشان دادند احمق‌ترین افراد هستند؛ چراکه در خیال خام خود فکر می کردند که با به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی، راه جهاد و مبارزه در برابر نظام سلطه بسته خواهد شد در حالی که این چنین نیست وخون این شهید عزیز جوششی دوباره در ادامه راه مقاومت رقم زد.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سپهبدشهید سلیمانی یک شخص و یک فرمانده نظامی نبود، بلکه یک تفکر بود که ازاین رو آمریکای جنایت کارتصمیم به حذف این تفکر زدند در حالی که این سردار سرافراز اسلام نه تنها در داخل کشور بلکه در فرامنطقه محبوبیت گسترده‌ای دارد ونیروهای تاثیرگذاری را تربیت کرده که نشان می‌دهد که کارشناسان و مشاوران رئیس جمهور آمریکا ناقص‌العقل بوده و با اقدام سخیفانه خود حکم نابودی خود را امضا کردند.

وی ادامه داد: با به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی و دلاورمردانی همانند این شهید، نه تنها اراده و مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت سست و بی‌انگیزه نخواهدشد، ‌ بلکه منجر به رویش حاج قاسم سلیمانی‌ها در جهان شد که به توفیق الهی منجر به فروپاشی پایه‌های سست حکومت‌های فاسد را ایجادکرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تأکید کرد: سران و نظامیان آمریکایی نه تنها در کشورشان بلکه در هر کشوری که در آنجا دارای پایگاه نظامی دارند از این به بعد رنگ آسایش و آرامش را نخواهند دید و یقین داشته باشند که انتقام خون حاج قاسم سلیمانی چنان سنگین خواهد بود، که آنها از عمل خود پشیمان شده و آرزوی مرگ خواهند کرد.

وی در پایان گفت: اقدام وقیحانه دولتمردان آمریکایی دراین اتفاق باید برخی مسئولان غربگرا را به فهم شعور سیاسی و بصیرت رسانده باشد که دیگر تحت هیچ شرایطی سنگ دشمنان قسم خورده ملت و کشورمان را به سینه نزنند چراکه اگر محکم‌تر می‌ایستادیم آمریکا هیچ وقت جرأت نمی‌کرد این ترور را انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha