شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش آغاز خیزش های جدیدی در محور مقاومت است و همه انسان های عدالت خواه منتقم خون این شهید خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی امروز در جمع فرماندهان سپاه بیت المقدس اظهار داشت: امروز دشمن به انتقام از شکست داعش که به همت سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم صورت گرفت دست به ترور ناجوانمردانه این سردار رشید زد.

وی افزود: ترامپ جنایتکار با دست زدن به این‌چنین حماقت بزرگ و به شهادت رساندن شخصیتی جهانی که محور اتحاد مسلمانان است و جریان های مقاومت را سازماندهی کرد، فکر کرده است شاید بتواند برای انتخابات آینده حرفی برای گفتن داشته باشد ولی ترامپ باید بداند که با این کارها حتی در بین ملت خود نیز جای و محبوبیتی نخواهد داشت و به عنوان یک شخصیت جنایتکار شناخته خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: بی شک این اتفاق برای محور مقاومت و جمهوری اسلامی برکات خوبی به ثمر خواهد آورد؛ چرا که شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش آغاز خیزش‌های جدیدی در محور مقاومت است و همه آحاد انسان های عدالت خواه منتقم خون این شهید خواهند بود و قطعاً آمریکایی ها تاوان این جنایت را با پشیمانی خواهند پرداخت.

سردار حسینی یادآور شد: آمریکایی ها در مقاطع مختلف از جمهوری اسلامی سخت شکست خورده‌اند و در راس آن حاج قاسم سلیمانی با ایجاد اتحاد بین مسلمانان محور شکست های اخیر آمریکا بود.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی هرگز مرز و قومیت، زبان و مذهب برایش مهم نبود و آنچه برای این شهید بزرگوار مهم بود فقط اتحاد بین مسلمانان بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ما امروز شاهد اتحاد بین مسلمانان در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، کشمیر و صدها جای دیگر علاوه بر ایران هستیم که همگی برای این شهید بزرگوار غرق در غزا و ماتم هستند.

سردار حسینی اظهار داشت: شهید سلیمانی برای همیشه زنده است و راهش ادامه خواهد داشت و امروز با به شهادت رسیدن این سردار مردمی، شاهد آن هستیم که ادامه دهندگان راه این شهید بزرگوار همه مسلمانان جهان هستند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) که فرمودند؛ «بکشید ما را که مردم ما بیدارتر خواهند شد»، افزود: دشمن امروز باید بداند و هرگز فراموش نکند که مسلمانان شکشت ناپذیرند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، با اشاره به نوع و شیوه انتقام گیری ترور شهید حاج قاسم سلیمانی از آمریکا، ادامه داد: با درایت نظام و با صبر و حوصله ای که ملت شریف ما خواهند داشت قطعاً در جای خود و در زمان و مکان مناسب، خون پاک بی گناهی که ریخته شده را پاسخ خواهند داد.

سردار حسینی با اشاره به خدمات شهید سپهبد قاسم سلیمانی به کردهای عراق و اقلیم کردستان و با بیان اینکه شهید سلیمانی خاری بود در چشم دشمنان جهان اسلام، یادآور شد: شهید سردار قاسم سلیمانی و یارانش باعث شکست داعش در منطقه و به ویژه در اقلیم کردستان عراق شدند که ادعای حکومت جهانی را داشتند و آمریکایی ها برای تحقق این ادعا هزینه بسیاری کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha