جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه استان لرستان گفت: سپهبد سلیمانی شهید بین المللی عرصه جهاد و مقاومت در جهان اسلام است.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با تبریک و تسلیت شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، گفت: سرباز ولایت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در راه اعتلای روز افزون اهداف اسلام جان خود را در طبق اخلاص نهاد و شهادت آن شهید والامقام بینش و بصیرتی روزافزون را در پیش روی آزادگان جهان به یادگار گذاشت.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی حقیتی بی بدیل را در راه اعتلای پرچم سرخ حسینی برای جبهه مقاومت به یادگار نهاد، خاطر نشان کرد: شهادت آن شهید سرافراز هدیه ای الهی به رهروان جبهه ایثار و شهادت است.

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان، با اشاره به اینکه انتقام سختی در انتظار ایادی استکبار و در راس آن آمریکای خون‌خوار و جنایتکار است، بیان داشت: با ارده‌ای راسخ و ایمانی قوی انتقامی سخت و قاطع از آمریکای جنایتکار خواهیم گرفت.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه سپاه قدس خواب آشفته آمریکا را بیدار خواهد کرد، گفت: شهادت سردار بزرگ اسلام و ایران نقطه عطفی بر عمر نکبت بار ایادی استکبار است.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم آزاده جهان و ایران اسلامی در تشییع و خاکسپاری سردار اسلام و انقلاب سنگ تمام گذاشتند، خاطرنشان کرد: آمریکا بداند قاسم سلیمانی ها زنده اند و انتقام سخت شهدای جبهه مقاومت را از استکبار خون‌خوار خواهند گرفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha