جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی

حوزه/ رجائیان گفت: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف در ایران و خاورمیانه بود که شهادت سردار سلیمانی همه را در مقابل آمریکا متحد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، زهره رجائیان، امروز در مراسم گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی، با بیان این‌که شهادت سردار سلیمانی باعث اتحاد امت اسلامی شد، گفت: با توجه به انتخابات پیش رو که دشمن به دنبال ایجاد یأس و نامیدی در میان مردم بود، با شهادت سردار سلیمانی مردم نشان دادند که توطئه‌های دشمن برای مردم اثری نداشته و آن‌ها نسبت به انقلاب اسلامی وفادار هستند.

وی افزود: اخلاص، ولایت‌مداری، پایبندی به آرمان‌های نظام و حب اهل بیت(ع) از ویژگی ‌های بارز سردار سلیمانی و یارانش بود؛ او هیچ گاه برای امنیت ایران و کشورهای اسلامی شب و روز نداشت.

عضو شورای اسلامی شهرستان خوی ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم روحیه جهاد، شهادت طلبی و استکبار ستیزی را برای ادامه راه سردار سلیمانی زنده نگه داریم و ترویج کنیم.

وی اضافه کرد: آمریکا به دنبال ترویج خشونت و تروریسم در منطقه است و شناساندن چهره واقعی دشمن و اهداف پشت پرده ‌آن‌ها، همه توطئه آمریکا را ختثی خواهد کرد و از نفوذ آن‌ها در خاورمیانه جلوگیری می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی در پایان گفت: طلاب باید همیشه در صحنه باشند و بستر و جامعه را برای حکومت جهانی امام عصر(عج) آماده کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha