جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مدرسه علمیه حاج شهبازخان کرمانشاه

حوزه/ استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصیح کرد: خون سردار سلیمانی یک خون معمولی نبود، یک خون جریان ساز بود از جنس خون سیدالشهدا(ع)؛ دشمنان خواستند امام حسین(ع) را از بین ببرند، اما همه جا حسینیه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین آل آقا، امروز در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مدرسه علمیه حاج شهبازخان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و علمای تشییع و اهل سنت، با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب « مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ...»، اظهار داشت: سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ ابومهدی المنهدس از مصادیق واقعی آیه شریفه« رِجَالٌ صَدَقُوا...» می باشند.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه این مجلس بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مجلسی است کاملا هدفمند که نشان دهنده حوزه انقلابی ماست، ادامه داد: حضور باشکوه حوزویان انقلابی در کنار سایر اقشار در گرامیداشت سیدالشهدای مقاومت و همرزمانش، نشان دهندۀ این است که به فضل الهی حوزه های ما انقلابی بوده و انقلابی هست و انقلابی باقی خواهند ماند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خون سردار سلیمانی یک خون معمولی نبود، یک خون جریان ساز بود از جنس خون سیدالشهدا(ع)؛ دشمنان خواستند امام حسین(ع) را از بین ببرند، اما همه جا حسینیه شد، ادامه داد: دشمن خواست این سردار بزرگ را با شهادت از بین ببرد، غافل از این که اگر شیشه عطری را بشکنند، بوی خوش آن همه جا را پر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل آقا با اشاره به آیه  سوره مریم۹۶ «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا»، اظهار کرد: ایمان به خدا و انجام عمل صالح در کارنامه درخشان این شهید سرافراز که از جمله دفاع تمام قد در برابر بعثیون کافر، نابودی داعش و خشنودی قلب ولایت، موجب محبوبیت او در دل های مردم شد.

وی با اشاره به شرایط قبل از شهادت سردار سلیمانی و نارضایتی مردم از وضعیت موجود از تورم و گرانی کمر شکن، به علت ضعف مدیریت برخی از مسئولین منجر به اغتشاشات و نا امنی در جامعه گردید، افزود: برغم حوادث تلخ اخیر در کشور که موجب خسارات زیادی به اموال عمومی و بیت المال شد. خبر ناگهانی شهادت مالک اشتر زمان، خون مردم را به جوشش آورد و فتنه ها را خاموش کرد.

استاد حوزه در پایان گفت: به برکت خون شهدا، تشییع تاریخی و سردادن شعارهای ضد آمریکایی و اسرائیلی، بیش از بیش مردم عراق را آگاه و دو ملت ایران و عراق را نسبت به گذشته متحد کرد که باید همه دشمن واحد را نشانه برویم و با انتقام سخت او را از منطقه ریشه کن کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha