پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عین الاسد

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان در بیانیه ای به مناسبت حمله موشکی سپاه به پایگاه مزدوران تروریستی آمریکا، آورده است: آن زمان که وعده انتقام خون مطهر شهید سپهبد سلیمانی اعلام شد، آمریکایی ها باور نداشتند که چنین انتقام سختی از مزدورانشان گرفته شود، ولی تمام جهانیان دیدند که ایران در وعده هایش صادق تر از آن است که ترامپ قمارباز و دیگر اذنابش فکر می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان در بیانیه ای عملیات سپاه پاسداران علیه نیروهای تروریستی و جنایتکار آمریکایی و تحقق وعده انتقام خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را به ملت شریف ایران به ویژه مردم کردستان تبریک گفت.

در متن بیانیه حوزه علمیه استان کردستان می خوانیم:

«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»

بار دیگر فرزندان ایران اسلامی با افتخار جواب دندان شکنی به تروریسم جهانی؛ آمریکای جنایتکار دادند.

فرزندان روح الله بامداد امروز خواب را بر حرامیان و دشمنان بشریت حرام نمودند و نشان دادند که جبهه مقاومت به مانند کوهی استوار در برابر آمریکا و دیگر نوکرانش با صلابتی بی مانند ایستاده است.

حمله برق آسای موشکی نیروهای هوافضای سپاه پاسداران به پایگاه بزرگ نظامی «عین الاسد» آمریکا در قلب عراق نشان داد که تروریسم و شرارت در هیچ کجای جهان آرامش و امنیت نخواهد داشت.

این نخستین پیام ملت و فرزندان این مرزوبوم به ابرقدرت پوشالین جهان؛ آمریکا بود.

آن زمان که وعده انتقام خون مطهر شهید سپهبد سلیمانی اعلام شد، آمریکایی ها باور نداشتند که چنین انتقام سختی از مزدورانشان گرفته شود، ولی تمام جهانیان دیدند که ایران در وعده هایش صادق تر از آن است که ترامپ قمارباز و دیگر اذنابش فکر می کنند.

حوزه علمیه استان کردستان علمیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام خون پاک سردار حاج قاسم سلیمانی را گامی بزرگ در بیرون راندن مزدوران آمریکایی از منطقه می داند و ضمن تبریک این پیروزی بزرگ، بار دیگر اعلام می دارد که همه ملت ایران «سلیمانی» هستند و این را باید آمریکایی ها پیش تر از این می فهمیدند.

حوزه علمیه استان کردستان 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha