جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 880504
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
آغاز انتقام سخت

حوزه/ بالاخره بچه های سپاه ضربه اول را به آمریکایی ها زدند و دل مردم را شاد کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، این پنج روز یک چشم مردم ایران اشکبار بود و چشم دیگرشان به دست انتقام الهی بود که منتظر بودند از آستین جریان مقاومت بیرون بیاید.

پایگاه عین الاسد یکی از پایگاه های مهم آمریکا در منطقه بود که پیشرفته ترین تجهیزات نظامی در آن مستقر بود و اتفاقا ترور حاج قاسم هم از همانجا فرماندهی شد، زدن این پایگاه آن هم پنج روز پس از جنایت آمریکا پاسخ محکمی از سوی ایران بود.

از نیروهای جان بر کف سپاه ممنونیم که در آغاز انتقام گیری بیش از این معطل نکردند و ضرب شستی به دشمن قداره بند نشان دادند، درستش هم همین است چون دستور خدا در قرآن همین است آنجا که می فرماید:

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»

ﺑﻪ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ [ ﺳﺘﻤﻜﺎﺭﺍﻧﻪ ] ﻣﻮﺭﺩ ﺟﻨﮓ ﻭ ﻫﺠﻮم ﻗﺮﺍﺭ ﻣﻰ  ﮔﻴﺮﻧﺪ ، ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺳﺘﻢ ﺷﺪﻩ ﺍﺫﻥ ﺟﻨﮓ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ، ﻣﺴﻠﻤﺎً ﺧﺪﺍ ﺑﺮ ﻳﺎﺭﻱ ﺩﺍﺩﻥ ﺁﻧﺎﻥ ﺗﻮﺍﻧﺎﺳﺖ.(٣٩ حج)

و یا در دو جای قرآن (۷۳ توبه و ۹ تحریم)می فرماید:

«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْمُنَافِقِینَ وَاغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِیرُ».

ﺍﻱ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ! ﺑﺎ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﻭ ﻣﻨﺎﻓﻘﺎﻥ ﺑﻪ ﺟﻬﺎﺩ ﺑﺮﺧﻴﺰ ﻭ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺳﺨﺖ باش، ﻭ ﺟﺎﻳﮕﺎﻫﺸﺎﻥ ﺩﻭﺯﺥ ﺍﺳﺖ، ﻭ ﺩﻭﺯﺥ ﺑﺪ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﮔﺎﻫﻲ ﺍﺳﺖ .

شاید بعضی ها از پاسخ متقابل آمریکا بترسند ولی تجربه ثابت کرده که اهل کفر همیشه سر و صدایشان بیش از واقعیت قدرتشان است و ثانیا به شدت از به خطر افتادن دنیای خود می ترسند. اگر دشمن احساس کند ترسیده ایم جسور تر می شود و آسایش برایمان نمی گذارد اما اگر عزم و اراده ما او را ترساند به دنبال کار خودش می رود.

مراقب فلسفه بافی های سازشکاران باشیم که با قیافه گرفتن های حق به جانب و اظهار دلسوزی دایه های مهربانتر از مادر امنیت، عزت و استقلال آینده کشورمان را از ما نگیرند.

«انا من المجرمین لمنتقمون»(۲۲ سجده)

اما سخنان امروز حضرت آقا در جمع مردم قم بسیار مهم است، اولین سخنرانی رسمی رهبری بعد از شهادت سردار وفادارش...

و البته امت نیز لبیک گو و آماده اند...

انتقام سخت

محمد استوار میمندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha