جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ فرمانده سپاه استان قزوین گفت: فرزندان دلاور و شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به دشمنان و آمریکای جنایتکار به خوبی نشان دادند که در صورت هرگونه جسارت و تعدی به خاک و نوامیس این کشور با پاسخ سخت تر و پشیمان کننده تری رو به رو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، سردار محمد شاهرخی ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران فاطمیه قزوین که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، با اشاره به حمله موشکیی به مقر پایگاه آمریکای جنایتکار در عراق، گفت: پس از جنایت عظیم جبهه کفر به سرکردگی شیطان بزرگ موجی از نفرت به همراه کینه مقدس از شیاطین در دل دوستداران جبهه مقاومت ایجاد کرد و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با وعده انتقام سخت حجت را برای ملت ایران تمام کرد.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان دلاور و شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به دشمنان و آمریکای جنایتکار به خوبی نشان دادند که در صورت هرگونه جسارت و تعدی به خاک و نوامیس این کشور با پاسخ سخت تر و پشیمان کننده تری رو به رو خواهد شد.

فرمانده سپاه استان قزوین به شهادت ناجوانمردانه سردار سلیمانی و دیگر همرزمانش به دست  آمریکای جنایتکار اشاره و بیان کرد: خون شهید سلیمانی محاسبات آمریکا را متزلزل کرده است.

وی ادامه داد: دشمن به خوبی می داند تا زمانی که وحدت و همراهی بین مردم و نظام وجود دارد، توطئه ها به نتیجه نخواهد رسید و بر همین اساس نیز تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه و عدم اتحاد به کارمی بندند، البته در مراسم تشییع این سردار سرافراز سپاه اسلام در تهران و سایر شهرهای کشور،  جلوه همبستگی و انسجام ملی را مشاهده کردند.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: ملت بزرگ ایران هوشیارتر و با بصیرت تر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از ولایت حضور دارند و دروغ پردازی های دشمنان علیه ولایت و نظام اسلامی موجب فاصله گرفتن مردم از این جایگاه رفیع نخواهد شد.

وی ادامه داد: کشور آمریکا چهل سال است با تهدیدهای نظامی و اقتصادی نتوانسته ملت ایران را از پای بیندازد و مردم می توانند با پشتوانه رهبری دشمنان را خوار و ذلیل تر کنند.

فرمانده سپاه استان قزوین همچنین به برگزاری انتخابات سال جاری پرداخت و بیان کرد: در انتخابات اسفند ماه نمایندگانی با بصیرت، ولایتمدار و تابع ارزش های انقلاب اسلامی انتخاب و روانه مجلس شورای اسلامی کنیم.

در این مراسم همچنین مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین، تابلوی شهدای مقاومت و امنیت را به فرمانده سپاه استان تقدیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha