سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حاجی بابایی

حوزه/ نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با بیان اینکه همه ۲۳۳ نماینده حاضر در مجلس به طرح سه‌فوریتی تروریستی خواندن ارتش آمریکا و کمک ۲۰۰ میلیون یورویی به سپاه، رأی دادند، تصریح کرد: این کار بسیار مهم بود و باید این اتفاق می‌افتاد، زیرا مردم انتقام سخت می‌خواستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه کتاب همدان، با تسلیت و نبریک شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش، اظهار کرد: شهید سلیمانی راهش را تغییر نداد و محکم پای اسلام و ولایت ایستاد، حال شاهد هستیم که شهادت سردار توانست هم دست دشمنان را رو کند و هم کینه‌توزی‌ها و توطئه‌هایی که برای کشور تدارک دیده بودند را خنثی کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با بیان اینکه همه ۲۳۳ نماینده حاضر در مجلس به طرح سه‌فوریتی تروریستی خواندن ارتش آمریکا و کمک ۲۰۰ میلیون یورویی به سپاه، رأی دادند، خاطرنشان کرد: این کار بسیار مهم بود و باید این اتفاق می‌افتاد، زیرا مردمی که آمده بودند طی چند روز قبل، انتقام سخت می‌خواستند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه دیشب زیرساخت پنتاگون ضربه خورد، افزود: موشک هایی که زده شد، آنها در حال آماده‌باش صد درصد بودند، اما نتوانستند موشک‌های ما را ساقط کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید روز به روز بر بصیرت‌افزایی خود بیافزاییم، چراکه سردار سلیمانی بصیر بود؛ ما کتاب‌خوان و نمازشب‌خوان زیاد داریم، اما بصیر بودن مهم است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha