شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عسگر امامی

حوزه/ آمریکای جنایتکار می‌خواست مردم و مسئولین کشور را وادار به مذاکره کند، در حالی که نتیجه شهادت سردار سلیمانی، جز ذلت و خواری برای آمریکایی ها چیز دیگری به همراه نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی، امروز در مدرسه علمیه الزهراء(س) میاندوآب برگزار شد.

حجت الاسلام عسگر امامی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی در این برهه تاریخی، یک حماقت از سوی دشمنان اسلام بود، چرا که موجب وحدت بین امت اسلامی و همچنین تقویت اتحاد مردم و مسئولان جمهوری اسلامی شد.

وی ادامه داد: ترور سردار سلیمانی در امتداد سناریوهای دشمن قرار داشت و دشمن بعد از فشار و تحریم‌های اقتصادی و فتنه آبان ماه به خیال این‌که با شهادت سردار  ایران صحنه را خالی می‌کند و قافیه را می‌بازد، این جنایت را انجام داد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه میاندوآب گفت: دشمن می‌خواهد با فشارهای خود مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کند، اما ملت ایران در طول ۴۰ سال ثابت کردند که پایبند انقلاب اسلامی هستند و هیچ وقت از نظام جدا نخواهند شد.

وی افزود: آمریکای جنایتکار می‌خواست مردم و مسئولین کشور را وادار به مذاکره کند، در حالی که نتیجه شهادت سردار سلیمانی، جز ذلت و خواری برای آمریکایی ها چیز دیگری به همراه نداشت.

حجت الاسلام امامی اظهار کرد: مردم ایران به پشتوانه مقام معظم رهبری انتقام سختی خواهند گرفت و در راستای هدف انقلاب که مقدمه سازی برای ظهور حضرت حجت است قدم بر خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha