پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ جمعی از خادمان مسجد مقدس جمکران با حضور در منزل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت این سردار رشید اسلام را به خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جمعی از  خادمان مسجد مقدس جمکران با حضور در منزل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با خانواده ایشان دیدار کرده و شهادت پر افتخار این سردار رشید اسلام، ابومهدی المهندس و همرزمانشان را تبریک و تسلیت عرض کردند.

خادمان مسجد مقدس جمکران با تجلیل از مقام شامخ این دو شهید بزرگوار به عنوان مهدی یاوران نمونه به مقام ایشان ادای احترام کردند.

حجت الاسلام یاسین حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این دیدار  با اشاره به اینکه پس از شنیدن خبر شهادت این دو سردار رشید اسلام و پیام رهبر عظیم الشأن انقلاب مبنی بر گرفتن انتقامی سخت از مسببان این حادثه پرچم گنبد مسجد مقدس جمکران به نشانه خونخواهی این شهیدان بزرگوار بالای گنبد مسجد برافراشته شد، اظهار کرد: در طول تاریخ هر خونی که به ناحق ریخته شده بی جواب نمانده و خون مظلومین عالم که در راس آن خون اباعبدالله الحسین(ع) قرار دارد منشاء اثرات بسیار زیادی شده است.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً خون به ناحق ریخته این دو شهید بزرگوار منشاء اثرات و برکات بسیاری در منطقه خواهد شد و جبهه مقاومت از گذشته قوی تر و مستحکم تر در مبارزه با شیاطین عالم و مخصوصاً شیطان اکبر آمریکا حرکت خواهد کرد.

در ادامه، خادمان جمکران با حضور در منزل یکی از همرزمان ابومهدی المهندس یاد و خاطره این مبارز مجاهد را گرامی داشتند.

313/60

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha