جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار قاسم سلیمانی

معاون سازمان بسیج اساتید اصفهان با تاکید بر این که خود فروختگان داخلی بدانند آمریکا قابل اطمینان نیست، گفت: تا اسلام زنده است، شهدای ما زنده خواهند بود، چرا که نظام سلطه به انتها رسیده و ایدئولوژی مبتنی برپایه استکبار و ترور سقوط کرده و پوشالی بودن آن اثبات شده است.

بیژن شمس در گفت وگو باخبرنگار «حوزه» در اصفهان با تاکید بر این که خون شهید سلیمانی جوششی نو خواهد داشت، مجاهد شهید سردارعزیز اسلام سردارسلیمانی باشهادت خود بساط آمریکای صهیونیستی را جمع خواهد کرد که قطعا دیر نخواهد بود.

معاون سازمان بسیج اساتید اصفهان با تاکید بر این که خود فروختگان داخلی بدانند که آمریکا قابل اطمینان نیست، ادامه داد: تا اسلام زنده است، شهدای ما زنده خواهند بود، چرا که نظام سلطه به انتها رسیده و ایدئولوژی مبتنی برپایه استکبار و ترور سقوط کرده و پوشالی بودن آن اثبات شده است.

وی بیان کرد : امروز به قدر کافی و بیشتر از آن سردار سلیمانی از اقشار مختلف مردم در ایران و کشور های محور مقاومت نیرو تکثیر شده راه او در علوم دانشگاهی علوم موشکی و علوم بین الملل وجهاد فی سبیل الله ادامه خواهد داشت.

شمس اظهار کرد: بسیج اساتید استان اصفهان ضمن تبریک و تسلیت سردار شهید سلیمانی اعلام می دارد که مصمم تر از گذشته در راه انقلاب و ارزش های اسلام استوار تر قدم خواهد گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha