جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسجد جدیدی در یکی از جزایر مالدیو افتتاح شد

 حوزه/ مسجد الرحمت که با حضور رئیس جمهور و اعضای دولت در جزیره نونا آتول در مالدیو افتتاح شده ظرفیتی معادل ۵۵۰ نمازگزار دارد و ساخت و ساز این مسجد  در ۲۹۶ روز به پایان رسید.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  avas، یک مسجد جدید در شبه جزایر نونا آتول در مالدیو با حضور رئیس جمهور این کشور افتتاح شد.

 ابراهیم محمد صالح رئیس جمهور مالدیو روز سه شنبه مسجد «الرحمت» را در جزیره کندیکوهوو در آتول افتتاح کرد.

رئیس جمهور به محض ورود وی به این جزیره به گرمی مورد استقبال اعضای شورای جزیره و مردم آن قرار گرفت. احمد ایسا ، وزیر امور اسلامی ، دکتر احمد ظاهر و نماینده  حوزه انتخابیه جزیره ، در مراسم افتتاحیه در کنار رئیس جمهور حضور داشتند.

رئیس جمهور در سخنرانی در این مراسم بر تلاش های دولت برای مهار چالش های پیش روی مشاغل به ویژه در رابطه با سرمایه گذاران تأکید کرد. در همین رابطه ، رئیس جمهور گفت که برخی از تلاش های انجام شده در سال گذشته ، مانند اصلاح قانونگذاری ، در حال حاضر ثمر بخش است.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت از هرگونه تعصب خودداری خواهد کرد و بر توسعه همه جزایر در سراسر کشور متمرکز شده، چشم انداز دولت را برای توسعه مملکتی برجسته توصیف کرد تا همه مالدیوی ها از مزایای مشترک برخوردار باشند.

مسجد تازه افتتاح شده می تواند حداکثر ۵۵۰ نمازگزار را به طور همزمان در خود جای دهد. ساخت مسجد که از ۱۷ مارس ۲۰۱۹ آغاز شده است، در ۲۹۶ روز به پایان رسید. بودجه این پروژه توسط خیرین محلی تامین شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha