چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حمله خصومت آمیز به دو برادر مسلمان در مسجدی در لندن

حوزه/ تصاویر دوربین های مداربسته و فیلمی که توسط یکی از قربانیان گرفته شده است، تصاویری از حمله خصمانه یک مهاجم با عصا را به دو برادر مسلمان در خارج از مسجد اوسکبریج در غرب لندن نشان می دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از mylondon، مردی با استفاده از عصا به دو برادر مسلمان در خارج از مسجد اوسکبریج، در منطقه هیلینگدون در غرب لندن حمله کرد.

گفته می شود این مهاجم  ابتدا به آن ها حمله کرده، آن ها به سرعت سوار وسیله نقلیه شده و سعی داشته اند از او بگریزند که وی از عقب به اتومبیل حمله کرده و شیشه های وسیله نقلیه  را خورد کرده است و سپس آن ها را تعقیب کرده و بی رحمانه قصد داشته به آن ها آسیب بزند.

دو قربانی مسلمان پس از اقامه نماز در عصر یکشنبه (5 ژانویه)  قصد داشتند از مسجد به خانه بازگردند که این فرد متخاصمانه به آنان حمله ور شده است.

در تلاش برای فرار ، مردها به سرعت سوار شدند اما مهاجم در نهایت وقتی می بیند که اتومبیل از او دور می شود سعی می کند با پرتاب عصا آخرین خسارت را به اتومبیل وارد کند. تصاویر تکان دهنده این واقعه  توسط دوربین های مدار بسته و همچنین تلفن همراه یکی از قربانیان ضبط شده است.

یکی از برادران ، که می خواست ناشناس بماند ، گفت:  یکشنبه ساعت 7.30 بعد از ظهر من و برادرم پس از ترک نماز عصر از مسجد بودیم که این مرد سفید پوست به صورت تهاجمی به ما نزدیک شد.

وی افزود: در ابتدا خیال کردم می خواهد سئوالی بپرسد اما او چیز دیگری در ذهن داشت. وقتی نزدیک شد عصا را محکم به شیشه جلوی ماشین جایی که برادرم نشسته بود کوبید  عصا مستقیم از پنجره عبور کرد و روی آرنج برادرم فرود آمد که سعی داشت از صورت خود محافظت کند. من به سرعت حرکت کردم اما او همچنان به تعقیب ما ادامه می داد! تصمیم گرفتم سرعتم را کم کنم تا تصویر این مهاجم را بگیرم و او را از دیگر نمازگزارانی که اطراف مسجد بودند دور سازم.

 کارآگاهان پلیس متروپولیتن در حال بررسی این حمله هستند اما هنوز مظنونی را دستگیر نکرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha