جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی گیلانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رمضانی گفت: توفیق ۲۰ ساله فعالیت در امر وجوهات دفتر مقام معظم رهبری، نشان دهنده امانت و اعتماد بی بدیل به مرحوم حجت الاسلام والمسلمین کیائی نژاد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)  در پیامی  درگذشت ابوالشهید حجت الاسلام والمسلمین  محمد کیایی‌نژاد تسلیت گفت که متن آن بدین شرح  است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ مفید کیایی نژاد دام عزه
سلام علیکم بما صبرتم و نعم عقبی الدار
مصیبت درگذشت والد ماجد، دانشمند مجاهد و خدمتگزار زاهد، ابوالشهید "حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد کیایی نژاد طالقانی" را تسلیت عرض می نمایم.
حیات طیبه آن فقید سعید مشحون از مجاهدات در عرصه های مختلف علمی، تبلیغی، عبادی، سیاسی و اجتماعی بود؛ همچون همراهی با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید، حضور مؤثر در دفاع مقدس و بیش از نیم قرن تدریس علوم اسلامی، ترویج احکام و تبلیغ معارف قرآن و اهل بیت(ع).
همچنین توفیق ۲۰ ساله فعالیت در امر وجوهات دفتر مقام معظم رهبری، نشان دهنده امانت و اعتماد بی بدیل به آن عالم ربانی بود.
رحلت حزن انگیز این چهره خدوم را به حضرتعالی و همه وابستگان - بویژه نوه محترم ایشان جناب آقای «مجتبی کیایی نژاد» - تعزیت عرض نموده، برای آن مرحوم و فرزند شهیدش علو درجات و حشر با اولیاء و برای بازماندگان ایشان صبر و سلوان مسألت می نماییم.
 
رضا رمضانی
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha