جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسابقات قرآن

حوزه/ سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه خواهران ۳ الی ۱۰ بهمن در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه خواهران ۳ الی ۱۰ بهمن در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

افراد زیر 16 سال و 16 سال به بالا  میتوانند در این دوره از مسابقت شرکت کنند و علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای ۲۱ الی ۲۴ دی‌ماه جهت نام‌نویسی اقدام کنند.

این دوره از مسابقات سوم الی دهم بهمن‌ماه 1398 برگزار خواهد شد و مراسم اختتامیه پنج‌شنبه دهم بهمن ماه  از ساعت 9 تا 11 صبح در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم برگزار میشود.

ثبت نام در مسابقات در دو مرحله انجام میشود در مرحله اول داوطلبان بایستی برای شرکت در این مسابقات به سایت مسابقات دارالقرآن امام علی بن ابیطالب (ع) به آدرس www.qdimamali.com مراجعه کرده و فرم‌های ثبت نام را تکمیل و کد رهگیری دریافت نمایند. همچنین ثبت نام از طریق اپلیکیشن دارالقرآن امام علی بن ابیطالب (ع) نیز امکان پذیر است.

در مرحله دوم نیز داوطلبان جهت تعیین نوبت روز و ساعت مسابقه نیز بایستی داوطلبان گرامی با در دست داشتن کد رهگیری مجددا از روز جمعه 27 دی ماه ساعت 9 صبح تا روز یکشنبه 29 دی ماه به سایت و یا اپلیکیشن مراجعه و نوبت حضور خود را تعیین کنند. اولویت تعیین زمان براساس مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن است.

دارالقرآن امام علی (ع) یکی از نهادهای قرآنی مردمی است که با تلاش در جهت کشف استعدادهای قرآنی نهفته خواهران و برادران به ویژه نوجوانان و جوانان به مدت 12 سال بدون وقفه این فعالیت فرهنگی – قرآنی را آغاز نموده است.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha