یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی- نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی فرماندهی مردمی بود که نگاهش نجات همه مستضعفان و مظلومان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، ظهر امروز در سلسله نشست‌های ایده‌پردازی تربیت طلاب تراز انقلاب اظهار داشت: بسیاری از دشمنان به دنبال این هستند که اشتباهی از سوی مسئولان ایران پیدا کنند و از آن به سود خویش بهره ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی «عین الاسد» نشان داد که ایران در بحث قدرت نظامی حرف اول را در منطقه می زند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی ها سیلی بر صورت آنان بود، افزود: آمریکایی ها با حمله موشکی سپاه غافلگیر شدند و اعتراف کردند که سرجنگ با ایران ندارند که این برای انقلاب یک پیروزی بزرگ است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: یکی از ویژگی های مهم دین اسلام، دادن اقتدار به پیروانش است و امروز این اقتدار را به خوبی می بینیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: شهید سردار قاسم سلیمانی فرماندهی مردمی بود که نگاهش نجات همه مستضعفان و مظلومان بود. تربیت چنین دلاورمردانی تنها در سایه اسلام ممکن خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در پایان گفت: در بیانیه گام دوم باید مبنا بر تربیت نیروهای انقلابی باشد و این نیروها نه تنها در بعد داخلی که در سطح جهانی برجسته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha