شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بمبئی 

حوزه/ درپی ترور سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش در بغداد، توسط آمریکای جنایتکار، تظاهرات ضد آمریکایی همانند کشورهای مختلف در هند هم جاری است و مردم بمبئی  علیه آمریکا تظاهرات کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش در بغداد عراق توسط آمریکای جنایتکار، تظاهرات ضد آمریکایی همانند کشورهای مختلف در هند هم جاری است، مردم بمبئی علیه آمریکا تظاهرات کردند.

حجت الاسلام محمد اسلم رضوی در سخنرانی خود در این تظاهرات جنایات امریکا در منطقه را به شدت محکوم کرد و گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی پرستار ها و مهندسان هندوستانی را در عراق از دست داعش جنایتکار نجات داد، و بصیرت و شجاعت حاج قاسم سلیمانی بود که داعش را نابود کرد.

حجت الاسلام علی اصغر حیدری هم در گفت گو با رسانه ها گفت: آمریکا امروز با ادعای مبارزه با تروریست ها به دنبال نا امن کردن جهان است، در هرجای دنیا فعالیت تروریستی انجام می‌گیرد آمریکا و متحدانش مستقیم دست دارند، آمریکا با ترور سردار حاج قاسم سلیمانی احساس می‌کرد که پیرورز شده است اما ایران با حمله به پایگاه نظامیان آمریکا در عراق که منجر به هلاکت بیش از ۸۰ نظامی جنایتکار آمریکایی شد ادعای متکبرانه آمریکا را در کل جهان نابود کرد.

وی افزود: داعش و گروه های تکفیری را خود آمریکا و اسرائیل به وجود آوردند و حاج قاسم سلیمانی بعد از عمری مجاهدت این گروه ها را نابود کرد، کشورهای اسلامی برای مبارزه با استکبار جهانی باید متحد شوند، برای ایجاد امنیت در جهان باید قدرت های اسلام باهم متحد شود، اگر کشورهای اسلامی متحد شوند اهداف شوم دشمنان اسلام ناکام شده و ملت اسلامی بیش از پیش پیشرفت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha