شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید مناظر حسین نقوی

حوزه/ حجت الاسلام سید مناظر نقوی گفت: بدون شک شهادت در راه خدا، بهترین اجر و زرین ترین برگ آخرین صفحه کتاب قطور زندگی درخشان این مجاهد راه خداست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام سید مناظر نقوی دبیر الجواد فاوندیشن هند در پیامی با اشاره به ترور سردار سلیمانی تاکید کرد:  او حقیقتا مالک اشتر انقلاب و یاری وفادار برای مردم و مستضعفین و سربازی دلاور برای فرماندهی کل قوا بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی برای همه زنان و مردان طرفدار جبهه حق و عدالت الگو و معلم فضیلت بود افزود: ایمان و ثبات قدم ، از خودگذشتگی و ایثار، شجاعت وصف ناپذیر ، جوانمردی و انصاف، دشمن شناسی و بصیرت ، ولایتمداری و اخلاص از شاخصه های ممتازی بود که از او چهره محبوب در میان همه جریانهای سیاسی کشور و برای احاد ملت ایران و حق خواهان جهان ساخته است.

نقوی خاطر نشان کرد: بدون شک شهادت در راه خدا ، بهترین اجر و زرین ترین برگ آخرین صفحه کتاب قطور زندگی درخشان این مجاهد راه خداست.

وی در پایان گفت: پرچم جهاد و مقاومتی که از دوش این سردار با فضیلت بر زمین افتاد پس از او بر دوش صدها بلکه هزاران مجاهد دلاور ، برافراشته باقی خواهد ماند و شهادت او جریان تازه ای در شریان حرکت انقلابی نیروهای مقاومت در سراسر جهان ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha