پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: سردار پرافتخار سپاه اسلام شهید سلیمانی انسانی وارسته و عاشق مردم بود و تا آخرین روزهای عمر با برکت همچون پدری مهربان گرد مردم و خانواده شهدای مقاومت و مدافع حرم می گشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی، صبح امروز درنشست بصیرتی مسئولین پایگاه های مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات سازمان بسیج و طلاب و روحانیون قزوین  برگزار شد،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و همرزمانش، تصریح کرد:سردار سلیمانی سالهای متمادی خادم افتخاری بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را عهده دار بود و بارها در جمع همرزمانش گفته بود که آرزو دارد که در میدان جنگ به شهادت برسم.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد:سردار پرافتخار سپاه  اسلام شهید سلیمانی انسانی وارسته و عاشق مردم بود و تا آخرین روزهای عمر با برکت همچون پدری مهربان گرد مردم و خانواده شهدای مقاومت و مدافع حرم می گشت تا به آنها روحیه جهاد و استکبار ستیزی را یادآوری نماید.

 معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: سردار سلیمانی از فرماندهان پرافتخار ویادگاران نامدار دفاع مقدس بود که رزمندگان از این شهید والا مقام خاطرات ناب وارزشمندی دارند.

معاون طلاب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: سردار سلیمانی بسیار هوشیار، زیرک و باهوش بود و با نثار جان خود امنیت و آسایش را برای ایران به ارمغان آوردند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شهادت یک پاداش الهی برای انسان های با اخلاص، پاک سرشت و مومن است و شهدای مقاومت و دیگر شهدای گرانقدر با تکیه بر حرکت در مسیر الهی به موهبت شهادت دست یافته اند و امروز همه ما باید در مسیر آنها حرکت نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha