جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بویین زهرا در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و شهدای مقاومت، بیان کرد: «اخلاص» ویژگی برجسته این شهید والا مقام بود، لذا مردم به صحنه آمدند و تشییع ایشان قطعا در طی ۴۰ سال گذشته کم نظیر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا که در این مدرسه برگزار شد گفت: مردان و زنان با ایمان در راه رضای خدای متعال همیشه تلاش کرده و بر عهد و پیمانی که با معبود بسته اند ثابت قدم و وفادارند.

وی عنوان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، شهدای گرانقدر ما تا آخرین نفس به عهد خود وفادار بودند و با شهادتشان این را به اثبات رساندند که عزت و اقتدار کشورما همیشه و در همه عرصه های مختلف محفوظ بماند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و شهدای مقاومت، بیان کرد: «اخلاص» ویژگی برجسته این شهید والا مقام بود، لذا مردم به صحنه آمدند و تشییع ایشان قطعا در طی ۴۰ سال گذشته کم نظیر بود.

استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: یاد و خاطره رشادتها و دلاوری های سردار سلیمانی هیچ گاه  از اذهان ملت ایران فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha