پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بزرگی و اقتدار جبهه مقاومت در مراسم تشییع سردار سلیمانی تبلور یافت.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و هم‌رزمانش و سوگواری ایام فاطمیه، در مجتمع نور سنندج، اظهار داشت: امروز تمامی جبهه مقاومت جهان در برابر امپریالیسم و استکبار ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه به مراسم باشکوه و تاریخی تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حضور گسترده ملت ایران در مراسم تشییع سردار دل‌ها این پیام را به تمام ملت‌ها داشت که انقلاب در عمق وجود ملت ایران قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: بزرگی و اقتدار جبهه مقاومت در مراسم تشییع سردار سلیمانی تبلور یافت.

وی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: با وجود پیروزی هایی که در این مدت داشته ایم، برخی از حوادث ناگوار همانند سقوط هواپیمای مسافربری و... داشته ایم که باعث نگرانی و تاثر ملت ایران گردید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اگر چه سپاه در این اتفاق تلخ تمام مسئولیت را پذیرفت، اما نباید سایر مسببین را فراموش کنیم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: برخلاف ادعای دشمنان علت تاخیر در اطلاع رسانی تکمیل اطلاعات و بررسی ها بود و هیچ پنهان کاری در کار نبود و این گونه حرف ها سخن بداندیشان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha