پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید نصیر حسینی - یاسوج

حوزه/ روز جمعه ششم دی ماه، خبرگزاری حوزه در گفتگو با یک منبع آگاه، خبر از انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین سیدنصیر حسینی، به عنوان «نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج» داده بود که با اعلام حکم مقام معظم رهبری، این خبر تایید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، روز جمعه ششم دی ماه، خبرگزاری حوزه در گفتگو با یک منبع آگاه، خبر از انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین سیدنصیر حسینی، امام جمعه دهدشت به عنوان «نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج» داده بود که امروز با اعلام حکم مقام معظم رهبری، این خبر تایید شد.

بیشتر بخوانید:

«سیدنصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد می‌شود

متن حکم رهبر معظم انقلاب بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام سیّدنصیر حسینی دامت افاضاته

اکنون که جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای ملک‌حسینی دام‌بقائه از نمایندگی ولیّ‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد استعفا نموده‌اند جنابعالی را به نمایندگی خود در آن استان و امامت جمعه‌ی یاسوج منصوب میکنم.

ارزشهای دینی و انقلابی اقوام غیور و پاک‌سرشت آن استان و خدمات آنان به نهضت اسلامی از دوران پیش از پیروزی انقلاب و سپس حضور آنان در صحنه‌های حساس انقلابی و اجتماعی و سیاسی در همه‌ی دوران پس از انقلاب فراموش‌نشدنی است. توصیه‌ی مؤکد اینجانب حضور مردمی و ارتباط صمیمی جنابعالی با همه‌ی قشرهای مردم و رابطه‌ی گرم و پدرانه با جوانان و نونهالان آن منطقه است. تبیین و هدایت دینی و سیاسی در خطبه‌های بلیغ نمازجمعه توصیه‌ی دیگر اینجانب است.

لازم میدانم از خدمات و زحمات جناب آقای ملک‌حسینی و نیز جناب حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه‌ی پیشین یاسوج تشکر کنم.

والسلام علیکم و رحمةالله

سیّدعلی خامنه‌ای

۲۴ دی ۱۳۹۸

گفتنی است، کهگیلویه و بویراحمد، تنها استانی بود که نماینده ولی فقیه در استان و امامت جمعه یاسوج بر عهده دو شخص بود و با استعفای حجج اسلام والمسلمین سیدشرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و سیدعلی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج، این دو مسئولیت تجمیع و به حجت الاسلام سیدنصیر حسینی واگذار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 0
    خداوند فرزند غیور حضرت آیه الله العظمی ملک حسینی را در هر کجا که باشند تحت عنایات خود قرار دهند
  • قاسم سلیمانی AE ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    0 0
    احسنت به حوزه نیوز