جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از کتابهای شورای نگهان در آمریکا و داعش های کراواتی

حوزه/امریکا سعی می کند همه مردم را برای جولان دادن اندیشه صهیونیستی به کار بگیرد و آنها را فدای اسرائیل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید هاشم میرلوحی بعد از ظهر امروز در آیین «رونمایی از کتاب های شورای نگهبان و داعش های کراوتی» که در انتشارات نشرمعارف در قم برگزار شد گفت: بنده قبل از انقلاب برای تحصیل به آمریکا رفتم و دو دهه در آنجا اقامت داشتم و اصلا فکر نمی کردم وارد کشور شوم.

 این نویسنده کتاب شورای نگهبان در آمریکا افزود: فتنه 98 باعث شد، اقدام به نوشتن کتاب امریکا بدون نقاب کنم. تا کنون 10 هزار جلد منتشر شده است. حقایق مانند خورشید می درخشد، ولی خیلی افراد خودشان را به کوری زده اند. فکر کردم با نوشتن این کتاب چهره امریکا برای مردم روشن می شود ولی اینگونه نبوده است.

 میرلوحی گفت: هیچ گونه دخل و تصرفی در این کتاب نشده است. دقیقا از منابع خود امریکایی ها گرفته شده و مطابق با جامعه و خود امریکا است.

این نویسنده افزود: اگر دست به قلم بردم به دلیل این بود که بسیاری از حقایق را در مورد امریکا می دانستم و از طرفی بعضی از مسئولین و 99 درصد مردم ایران چیزی از امریکا نمی دانند.

وی بیان داشت: در طول تاریخ شیاطین سعی کردند از عدم آگاهی مردم  به نفع خود استفاده کنند و به بردگی بگیرند و حتی در کشور بعضی افراد هم پیاله امریکا شدند و برنامه های آنها را اجرا می کنند.

 میرلوحی گفت: در این کشور بعضی از مسئولین غرب گرا مردم و جوانان را به سمت امریکا سوق و اطلاعات غلط در مورد امریکا می دهند. فکر می کردم کتاب قبلی می تواند کارساز و مؤثر باشد ولی در عمل این گونه نشد. آن چیزی که نوشته شده درمورد سوالاتی بود که مردم درمورد امریکا داشته اند.

وی بیان داشت: در این 3و هزار 500 صفحه در مورد سوالات مطرح در فکر و ذهن مردم جواب داده شده است.  باید کتابهایی که درمورد حقایق امریکا نوشته شد، خواند شود تا گرفتار مسلخ شیطان نشویم.

این نویسنده افزود: بعضی از اساتید غربی معتقدند« فرهنگ غرب چیزی جزء خشونت نیست و حتی صدور اصلی تمدن غرب خشونت است».

وی بیان داشت: فرهنگ غرب روی محور پیاده کردن دکترین و تحقق بخشیدن به خواسته های شیطان است، اما هنوز در دانشگاه های کشور کتابهایی از غرب تدریس می شود که خواسته غربیها است.

 میرلوحی گفت: انگلیسی ها معتقدند که مردمشان از نفت ایران درناز ونعمت قرار گرفته اند و از آن طرف مردم گرفتار انواع فقر شدند. این نگاه انگلیسی ها به کشور شان است ولی از آن طرف بعضی مردم در کشور این نوع نگاه ندارند و آن به دلیل بی اطلاعی از برنامه های خباثت آمیز غرب یها و انگلیسی ها است.

این نویسنده با اشاره به دو اثر جدید شورای نگهبان در امریکا و داعش های کراواتی افزود:   امریکا همیشه چیزهای که نوشته و گفته، 180 درجه با عملکردش متفاوت است. دموکراسی و آزادی نداشته و ندارد و اما در مورد شورای نگبهان اگر کشور ما دارد امریکا هم دارد و ای کاش به اندازه کشور امریکا سخت گیر بود که نیست.

 میرلوحی گفت: اگر کتاب داعش های کراواتی به این اسم نامگذاری شده است به دلیل این که یک سری از این افراد جنایتکار مسئولین امریکا مانند جان کری است، وقتی پشت میز می نشیند یکی از افتخارات خود را کشتن مردم ویتنام می داند. این مسئله باید مورد دقت و توجه مردم قرار بگیرد.

این نویسنده افزود: این آدم می گوید در ویتنام برای رسیدن به منافع انواع جنایت ها را مرتکب شدیم و جالب مدال به آنها می دهند.

وی بیان داشت: نکته دیگر نامی که برای موساد گذاشته بودند روی داعش هم گذاشته اند یعنی دولت های اسلامی عراق وشام. باید بدانیم این گروه تربیت شده امریکاییها هستند.

 میرلوحی گفت: معتقدیم امام راحل هیچ وقت به  امریکا نرفته بوده،‌ اما خیلی خوب امریکا را شناخته بود و برای مردم تبیین کرده بود.

این نویسنده افزود: امریکا سعی می کند همه مردم را برای جولان دادن اندیشه صهیونیستی به کار بگیرد و آنها را فدای اسرائیل کند.

وی بابیان این که اگر در مورد جامعه امریکا ازسوی صدا وسیما جریان سازی و اطلاع رسانی می شد،الان شاهد مشکلات در کشور نبودیم تنها راه مبارزه اطلاع رسانی و جریان سازی است وباید این کار صورت بگیرد.

313/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha