پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از کتابهای شورای نگهان در آمریکا و داعش های کراواتی

حوزه/ بزرگترین قدرت انقلاب ایران اسلامی برخورداری از اندیشه فکری،الهی و دینی در مقابل جبهه استکبار است و بر اساس همین مبنا و تفکر می توان در مقابل نظام سلطه ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مسعود پیرمرادیان بعد از ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب های «شورای نگهبان در آمریکا و داعش های کراوتی» که در انتشارات نشرمعارف در قم برگزار شد گفت: فکر می کنم بیشتر از هر زمانی نیاز به دشمن شناسی داریم. امروز دشمن در لباس دوستی در این ایام در فضای مجازی تویت می زند که در کنار مردم ایران ایستاده ام و اعتراضات آنها را رصد می کنم.

مدیر عامل نشرمعارف اظهارداشت: این که بزرگترین دشمن کشور دم از دوستی با مردم ایران می زند و ازآن طرف توطئه بزرگی را طراحی می کند این نشان از نوع طراحی و شناخت دشمن می دهد.

وی بیان داشت: از نظر اندیشه ای و منطقی دشمن قهار هیچ گونه دست برتری بر ما ندارد و آنچه دشمن را توانا کرده تسلط بر رسانه است و استفاده از رسانه برای زیبا جلوه دادن خود و نازیبا جلوه دادن جمهوری اسلامی است.

پیرمرادیان گفت: بزرگترین قدرت انقلاب ایران اسلامی برخورداری از اندیشه فکری،الهی و دینی در مقابل جبهه استکبار است و بر اساس همین مبنا و تفکر می توان در مقابل نظام سلطه ایستاد و نسبت به جامعه بصیرت افزایی کرد تا مردم با آگاهی بیشتر به عمق خباثت پی ببرند.

مدیر عامل نشرمعارف اظهارداشت: به همین دلیل نشر این چنین کتابی از محققی که سالها در بین مردم امریکاییها زندگی کرده می تواند برای رسیدن به دشمن شناسی و بصیرت افزایی مردم اقدام استراتژیک باشد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha