شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: می توان سردار شهید سلیمانی را مظهر مقاومت، اخلاص، توحید و اطاعت از ولایت معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، ظهر امروز  در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران  ایمانیه شهرستان تاکستان که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد گفت: اگر شهید را به معنی گواه در نظر بگیریم سیره ایشان به ارزش های اسلامی از جمله روزه، نماز، انفاق، جهاد، علم، تواضع، مهربانی با مومنین و سرسختی با دشمنان گواهی می دهد.

وی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی نقش موثری در عملیات های دوران دفاع مقدس داشت و همرزمان ایشان قطعا خاطرات به یادماندنی از دلاوری ها و شجاعت های در آن دوران حماسه و ایثار دارند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شهید سلیمانی همچنین از یک مغز متفکر و اندیشمندی برخوردار بود و در بسیاری از آرایش ها و شگردهای نظامی ایران فراتر از زمانه خود بود، به طوری که امروز خلاقیت و ابتکار ایشان در مبارزه با صهیونیست ها و تکفیری ها برای بسیاری از مستکبران ثابت شده است.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی در قیاس با دو خصلت شجاعت و تعهد دارای ویژگی سومی نیز بود که در ایمان پاک او جلوه می کرد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: شهادت بهترین هدیه ای است که خداوند برای چنین رزمندگانی در نظر گرفته است و  می توان سردار شهید سلیمانی را مظهر مقاومت، اخلاص، توحید و اطاعت از مقام ولایت معرفی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha