چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت شهید سردار سلیمانی و جانباختگان سانحه هوایی در مدرسه علمیه قروه

حوزه/ امام جمعه شهرستان قروه گفت: ترور شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی آمریکا دست و پا زدنی برای احیای دوباره داعش و جریان های تکفیری در منطقه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم گرامیداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش و نیز جانباختگان سانحه هواپیمای مسافربری، چهارشنبه شب با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، مدیر حوزه علمیه استان کردستان، روحانیون و طلاب، در قزوه برگزار گردید.

حجت الاسلام رستمی در این مراسم عنوان کرد: شهید سلیمانی حق بزرگی بر گردن همه دارد او جان خود را فدا کرد که امنیت و آسایس داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان قروه تاکید کرد: این شهید والا مقدم جدای از نظر هوش نظامی دارای یک شخصیت دینی، انقلابی و ولایتمدار بود و همیشه آرزو داشت که در راه اسلام و اتحاد جهان اسلام به شهادت برسد.

این استاد حوزوی ادامه داد: شهید سلیمانی عرصه را بر تروریست ها و متجاوزگران در منطقه تنگ کرده بود و همین عامل باعث گردید که شخص رییس جمهور آمریکا دستور شهادت این سردار بزرگ را صادر کند.

حجت الاسلام رستمی اظهار کرد: بی شک ترور شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی آمریکا دست و پا زدنی برای احیای دوباره داعش و جریان های تکفیری در منطقه بود.

امام جمعه شهرستان قروه افزود: شهادت شهید سلیمانی و دیگر همرزمانش توسط مزدوران آمریکایی مبین این مهم است که پدرخوانده اصلی داعش خود آمریکایی ها، صهیونیست ها، آل سعود و... می باشند.

حجت الاسلام رستمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: حضور ملت بزرگ ایران در مراسم تشییع  پیکر مطهر شهید سلیمانی نشان داد که مردم ایران متحد از قبل هستند و این پیام به گوش تمام جهانیان به ویژه دشمنان قسم خورده این نظام رسید.

در ادامه، مراسم مداحی توسط طلاب مدرسه علمیه قروه برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha