پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیلبورد تبلیغاتی آشنایی با حضرت محمد و حضرت مسیح در دالاس

حوزه/ کمپینی با نام «مسیح مسلمان» توسط یک گروه با نام «دستیابی به صلح» ایجاد شده و آن ها بیلبورد تبلیغاتی را نصب و قصد دارند پیروان دو دین اسلام و مسیحیت را به هم نزدیک سازند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  aboutislam، بیلبورد تبلیغاتی که در ماه جاری در شهر دالاس در ایالت تگزاس آمریکا با عنوان «مسیح در قرآن، محمد در انجیل» نصب شده، قصد دارد باورهای دینی میان پیروان اسلام و مسیحیت را تقویت ساخته و به بحث های میان ادیانی را رقم بزند.

این بیلبورد را کمپین «مسیح مسلمان» توسط یک گروه مستقر در شیکاگو با نام «دست یابی به صلح» آغاز کرده اند.

سبیل احمد مدیر اجرایی این گروه به خبرنگاران گفت: هدف اصلی ما ساختن پل میان ادیانی و از بین بردن تصورات غلط است.

وی افزود: ما می خواهیم به همنوعان خود در آمریکا آموزش دهیم ، به آنها فرصتی می دهیم که به اسلام بنگرند ، از طریق وب سایت و بیلبوردهای تبلیغاتی درباره اسلام مطالعه کنند.

 احمد گفت: هدف تابلوی تبلیغاتی این است که گفتگو ایجاد کند و افراد باایمان را در کنار هم قرار دهد. بیش از ۲۵ بار در قرآن از حضرت عیسی مسیح (ع) با عشق و احترام و افتخار یاد شده است. حضرت مریم مادر عیسی (ع) نیز به همین ترتیب ۳۲ بار در قرآن ذکر شده است."

گفتنی است این نخستین کمپینی نیست که توسط گروه دستیابی به صلح برای آموزش مردم در مورد اسلام آغاز شده است. در فوریه سال ۲۰۱۹ ، این گروه یک برنامه تبلیغاتی را برای اطلاع رسانی به مردم در مورد حجاب و مقابله با تصورات غلط ناشی از فضای سیاسی راه اندازی کرد.

کمپین دیگری با عنوان «مرد حقیقت» در سال ۲۰۱۷ برای آشناسازی آمریکایی ها با آموزه های واقعی پیامبر اکرم (ص) راه اندازی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha