جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نظری

حوزه / امروز ملت‌های محور مقاومت بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده‌اند و در انتقام گرفتن هم اقداماتی خواهند کرد و تا اخراج سربازان و نظامیان آمریکا از منطقه فعالیت‌های جبهه مقاومت اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جانباختگان سانحه هوایی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی،با حضور اقشار مختلف مردم، در مسجد مقبره تبریز برگزار شد و شرکت کنندگان با قرائت قرآن و فاتحه، برای درگذشتگان طلب رحمت و مغفرت کردند. 

حجت الاسلام مجتبی نظری در این مراسم گفت: شهدای والا مقام با ارائه سبک زندگی متاثر از مکتب حسینی(ع) بالاترین خدمت را به جامعه اسلامی ارائه کرده‌­اند. آنان از عزیزترین و بالاترین موهبت الهی یعنی جان خود، دست شسته و آن را آگاهانه تقدیم به اسلام نمودند.

این استاد دانشگاه بابیان اینکه امروز عنصر مقاومت معادلات منطقه را بر هم زده است، افزود: امروز ملت‌های محور مقاومت بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده‌اند و در انتقام گرفتن هم اقداماتی خواهند کرد و تا اخراج سربازان و نظامیان آمریکا از منطقه فعالیت‌های جبهه مقاومت اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha