شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کاملی فر

حوزه/مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و جانباختگان سانحه هوایی در مدرسه علمیه طالبیه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی و یادبود جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، باحضور طلاب و روحانیون مدرسه علمیه طالبیه تبریز ، شامگاه گذشته در مدرس دیانت این مدرسه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن کاملی فر، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا،  ضمن تسلیت به ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار به‌مناسبت این سانحه دردناک و با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت:  شهادت سرار سلیمانی، ارزش، انقلاب و ملت ما را از حرکت و رشد باز نداشت، بلکه شهادت ایشان روحیه جهاد و شهادت طلبی و استکبار ستیزی و نفرت از استکبار جهانی را افزایش داد که با هیچ حرکت و تبلیغی نمی شد، به این دستاورد رسید.

وی افزود: در واقع خون این شهید بزرگوار، کلید نابودی و اضمحلال رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا  اضافه کرد و گفت: اخلاق و رفتار و ولایتمداری این شهید بزرگوار، باعث عظمت این شهید شده بود که برکت آن شامل حال کشور و انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد: به برکت خون سردار سلیمانی، برای نخستین بار پس از جنگ جهانی دوم به استکبار جهانی سیلی محکمی زده شد و ابهت استکبار درهم شکست و بحمدالله قدرت نظام جمهوری اسلامی به رخ دنیا کشیده شد.

حجت‌الاسلام حسن کاملی فر، افزود: نباید پیشامدهایی مثل خطای انسانی در سقوط هواپیما یا حوادث دیگر، آن همه زحمات و توان را به حاشیه رانده و دشمنان را جرعت و جسارت دهد.

وی در پایان گفت: پس از آن همه تبلیغات و تهدیداتی که آمریکا پس از شهادت سردار سلیمانی داشتند و 52 نقطه ایران را تهدید به حمله کرده بود،  اما پس از اقدام مقتدرانه سپاه، نه نها حرکتی نتوانستند انجام دهند، بلکه هیمنه آنها شکست و نتیجه این شد که تمامی کشورها و ملت ها، می گویند آمریکا باید از منطقه  اخراج شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha