سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
فهرست کامل فینالیست های جوایز مسلمانان بریتانیا 2020 منتشر شد

حوزه/ ۳۰۰ مسلمان بریتانیایی در فهرست نهایی هشتمین جوایز مسلمانان بریتانیا ۲۰۲۰ قرار گرفته اند که قرار است روز جمعه ۳۱ ژانویه در نشستی، جوایز برندگان نهایی اهدا شود.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از asianimage، سیصد مسلمان بریتانیایی در فهرست هشتمین جوایز مسلمانان بریتانیا ۲۰۲۰ به کاندیداهای نهایی انتخاب شدند.

این جایزه برای قدردانی از طیف گسترده ای از دستاوردهای افراد الهام بخش داده می شود. و شامل کسانی است که تأثیر مثبتی بر امور مختلفی چون تجارت ، خیریه ، ورزش ، هنر ، فرهنگ ، وکالت مذهبی ، آموزش و پزشکی داشته اند.

قرار است در رویدادی که جمعه ۳۱ ژانویه در هتل مورکور پیکادیلی در شهر منچستر انگلستان برگزار می شود، جوایز به برندگان اهداء شود.

سازمان امداد جهانی مسلمان و مشاوران خدمات مطمئن برگزاری با همکاری سازمان مشاوره اوشنیک این نشست را برگزار کرده و جوایز را اهداء خواهند کرد.

عرفان یونس دبیرکل نشست گفت: جامعه مسلمانان بریتانیا یکی از مورد تجلیل ترین جوامع است. آن ها دستاوردهای شگفت انگیز، کارآفرینان ماهر، مهارت های شغلی، تحرک اجتماعی و زندگی الهام بخشی برای بقیه داشته اند. و ما امیدواریم شب جشن برای همه فینالیست ها یک شب هیجان انگیز و مفرح باشد.

گفتنی است جوایز اهدایی در دسته های مختلف از جمله دسته «مسلمان در جامعه»،  «رسانه های هنری و آگاهی فرهنگی»، «به دست آورنده جوان سال»، «خیریه سال»، «مدافع مذهبی سال»، «جایزه زن سال»،  «تجارت مواد غذایی سال» «دستاوردها در قانون»، «جایزه خدمات ملکی محمد سرور» و «دستاوردهای حسابداری و امور مالی» تقسیم می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha