پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
برگزاری مراسم اهدای «جوایز مسلمانان بریتانیا 2020»

 حوزه/ با حضور سازمان ها و گروه های اسلامی، برندگان هشتمین نشست «جوایز مسلمانان بریتانیا »۲۰۲۰، طی مراسمی که در منچستر برگزار شد، جوایزشان را دریافت کردند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» هشتمین مراسم اهدای جوایز «مسلمانان بریتانیا» در شهر منچستر انگلستان برگزار شد.

با ارائه ۳۳ جایزه ، عرفان یونس ، مدیر عامل گروه اوشنیک ، نهاد برگزارکننده این همایش گفت: من فکر می کنم هر سال بهترین های ارائه شده از جامعه مسلمانان انگلیس را دیده ایم اما همه ساله من شاهد استعدادهای خاص هستم و اینکه چگونه افراد برای خدمت به جوامع در تلاش هستند.

وی خاطرنشان کرد: من شک ندارم که جامعه اسلامی همچنان به پیشرفت خود ادامه خواهد داد و پیشوایی نسل های آینده را به عهده  خواهند گرفت.

گروه مشاوره ای اوشنیک با ۱۳ سال تجربه، مراسم جوایز سالانه ای در شهرهای بزرگ انگلستان، اسکاتلند و ایرلند برگزار می کند.

مراسم اهدای جوایز روز جمعه در هتل مرکور پیکادیلی در منچستر برگزار شد که هدف آن نشان دادن قدرت جوامع اسلامی، و تاثیر آن ها بر فرهنگ و دستاوردهای کشوری در یک سال گذشته بوده است.

فینالیست ها به  ۳۳ دسته تقسیم می شدند که در هر بخش حدود ۱۰ فینالیست حضور داشتند.

 گروه حامیان چندفرهنگی بانگلا بانتاماس، یکی از برندگان بزرگ شب بود که جایزه گروه انسجام اجتماعی سال را به خود اختصاص داد. همایون اسلام رئیس این گروه گفت: ما خشوحالیم که جایزه ۲۰۲۰ مربوط به گروه انسجام اجتماعی نصیب ما شد. این جایزه برای ما بسیار مهم است و می خواهیم از تمام کسانی که در این راه با ما همکاری داشته اند تشکر کنیم. امیدواری که بتوانیم الهام بخشی برای سایرین باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha