جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قدردانی از مسلمانان بریتانیایی برای شرکت در کمپین پاکیزگی خیابانی

حوزه/ شورای شهر دونکاستر کیسه های زباله و تجهیزات لازم برای پاکسازی را در اختیار داوطلبان قرار داده و سخنگوی این شورا نیز از مسلمانان قدردانی به عمل آورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از sheffieldtelegraph، اعضای یک گروه مسلمان در شهر  دونکاستر، که در صبح سال نو میلادی ۲۰۲۰ ، در کمپین «پاکیزگی خیابانی» در شهرهای مختلف بریتانیا شرکت کرده بودند، توسط مردم مورد ستایش و قدردانی قرار گرفتند.

 شهر دونکاستر در منطقه بیرمنگام در انگلستان واقع شده است. جامعه اسلامی این شهر نیز مانند بسیاری از شهرهای بریتانیا در ایام تعطیلات عید کریسمس، صبح زود از خواب بیدار شده و به تمیز کردن خیابان ها و پاکسازی زباله ها پرداختند.

این رویداد بخشی از یک کمپین ملی بود ، که مردم در مسجد محلی خود گردهم آمدند و به خیابان ها رفته و زباله ها جمع آوری کردند.

شورای شهر دونکاستر همچنین کیسه های زباله و تجهیزات لازم برای پاکسازی را در اختیار داوطلبان قرار داده و سخنگوی این شورا نیز از مسلمانان قدردانی به عمل آورد.

 کمپین پاکیزگی به حدی شورای شهری را تحت تاثیر قرار داده که تصمیم گرفته اند آن را در میان جوامع دیگر نیز ترویج دهند. مقامات  شهری گفته اند که در صورت همکاری اجتماعات دیگر، تجهیزات لازم و کیسه های زباله در اختیار آنان نیز قرار خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha