شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فرمانیان

حوزه/ از موسسات و مراکز شیعه شناسی و دانشگاه های متعدد و اعضای هیئت علمی، فرق شیعه، دانشجویان و پایان نامه ها استفاده خواهد شد تا بنیه علمی ویکی شیعه تقویت گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین مهدی فرمانیان در مراسم معارفه معاون امور فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) که در ساختمان مجمع در قم برگزار شد، گفت: همکاران در ویکی شیعه زحمات زیادی کشیده اند و بارگذاری بیش از هفت هزار مدخل کار بسیار بزرگی است.

مسئول دانشنامه ویکی شیعه اظهار داشت: نوشتن مقاله کار سخت و سنگینی است و از حضور دوستان و همکاران در ادامه کار استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به ضرورت همکاری با مراکز و نهادهای مختلف در فعالیت دانشنامه ویکی شیعه اظهار داشت: از موسسات و مراکز شیعه شناسی و دانشگاه های متعدد و اعضای هیئت علمی، فرق شیعه، دانشجویان و پایان نامه ها استفاده خواهد شد تا بنیه علمی ویکی شیعه تقویت گردد و  همچنین با بخش های مختلف مجمع نیز همکاری خواهیم کرد تا با کمک همه دوستان کارهای ما مرضی رضای خداوند واقع گردد.

گفتنی است: حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) با صدور حکمی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی فرمانیان عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب را به عنوان مسئول دانشنامه ویکی شیعه منصوب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha