پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رضا رمضانی - مجمع جهانی اهل بیت ع

حوزه/دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در احکامی جداگانه حجج الاسلام زارعان، احمدی تبار و فرمانیان را به سمت معاون امور بین الملل، معاون امور فرهنگی و مسئول دانشنامه ویکی شیعه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگاه خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در احکامی جداگانه حجج الاسلام زارعان، احمدی تبار و فرمانیان را به سمت معاون امور بین الملل، معاون امور فرهنگی و مسئول دانشنامه ویکی شیعه منصوب کرد.

در حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد زارعان به سمت معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت (ع) آمده است: با عنایت به فضل الهی نظر به سوابق علمی، اجرایی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در عرصه بین المللی، به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور دبیرکل و معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت (ع) منصوب می‌نمایم.

امید است با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود، بررسی و شناسایی امکانات بالقوه و بالفعل پیروان اهل بیت (ع)، امور مربوط به حمایت، توانمندسازی و شبکه‌سازی شیعیان را به شکل شایسته و مطلوب ساماندهی نمائید.

راه اندازی، توسعه و تقویت مجامع محلی و مدیریت بر آنها، تلاش در جهت ارتقا وضعیت اعتقادی و فکری و اجتماعی پیروان اهل بیت (ع) با رویکرد عقلانی و معنوی و ترویج فرهنگ عدالت‌خواهی از راهبردهای مهمی است که می‌تواند زمینه هم افزائی را فراهم سازد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با نصب العین قراردادن ارزش‌های والای اسلام و مکتب اهل بیت (ع)، موفّق و مؤید باشید.

همچنین  دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در حکمی حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی تبار را به سمت معاون امور فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت (ع) منصوب کرد. در این حکم آمده است: با عنایت به فضل الهی و نظر به مراتب علم، تقوا و تجربیات ارزشمند جنابعالی در عرصه فرهنگی، با حفظ سمت قائم مقامی به موجب این حکم شما را به عنوان معاون امور فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) منصوب می‌نمایم.

امید است باتوجه به ظرفیت‌های موجود با رویکرد تحول گرایانه مبتنی بر چشم انداز برنامه‌ای، با تدوین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی جهت ارشاد و ارتقا پیروان اهل بیت (علیهم السلام)، امور را به شکل شایسته و مطلوب ساماندهی نمائید.

بدیهی است اقدامات لازم در زمینه تحقیق، تألیف و ترجمه پیرامون فرهنگ و معارف اهل بیت (ع)، همکاری آموزشی و پرورشی علمی با مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی خارج و داخل کشور، هدایت و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی پیروان اهل بیت (ع)، شناخت محیطی و برنامه ریزی‌های متناسب با اقتضائات بومی و جغرافیایی و فرهنگی از راهبردهای مهمی است که می‌تواند زمینه هم‌افزائی را فراهم سازد.

ان‌شاءالله با اتکال به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با نصب العین قراردادن ارزش‌های والای اسلام و مکتب اهل بیت (علیهم السلام)، موفّق و مؤید باشید.

در حکم حجت الاسلام والمسلمین مهدی فرمانیان به سمت مسئول دانشنامه ویکی شیعه نیز آمده است: با عنایت به فضل الهی و نظر به تجارب و خدمات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان مسئول دانشنامه ویکی شیعه منصوب می‌نمایم.

ضمن تشکر از خدمات ارزنده جنابعالی در طول خدمت در معاونت امور بین الملل، انتظار می‌رود با توجه به اصول و سیاست‌های حاکم بر دانشنامه ویکی شیعه، ازجمله معرفی مکتب اهل بیت (علیهم السلام)، تهیه و بارگذاری مداخل و مقالات وزین و علمی مذهب تشیع اثنی عشری و قرائت رسمی و دقیق این مذهب براساس اندیشه‌ها و بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظه العالی)، با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) در راستای تحقق اهداف مجمع موفّق و مؤید باشید. سلامتی، عزّت و توفیق شما را از خدای متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha