پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی وحجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت دیدار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص اوضاع عمومی اسلامی و وظایفی که بر گردن مسلمانان به ویژه پیروان اهل بیت (علیهم السلام) است، به خصوص در این مرحله حساس و سختی که منطقه و جهان اسلام در آن قرار دارد، بحث و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی در خصوص مقدمه چینی و زمینه سازی انجام گرفته برای فعالیت مجمع جهانی اهل بیت (ع) در مرحله ما بعد کرونا نکاتی را بیان کرد و پیشنهاد هایی را در رابطه با همایش مجمع جهانی  ارائه داد و بر ضرورت استفاده از توصیه ها و نظرات مختلف پیرامون شیوه فعالیت و معرفی اسلام به شیوه انسانی و اخلاقی تأکید کرد.

حجت الاسلام فضل الله نیز با بیان اینکه اسلام باید از طریق قواعد اخلاقی و انسانی و در چارچوب اهل بیت (ع) به مردم معرفی شود، گفت: باید از فرهنگ مهربانی و پذیرش تمامی مردم  و از میراث غنی مسلمانان و ائمه اهل بیت (علیهم السلام) در زمینه دعا، امور اخلاقی، رحمت و محبت که قرآن کریم بر آن تأکید کرده است، بهره گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha