سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نماینده مجمع جهانی اهل بیت(ع) در افغانستان

حوزه/ طی حکمی حجت الاسلام سید حسین عالمی بلخی به عنوان نماینده مجمع جهانی اهل بیت(ع) در افغانستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی در حکمی حجت الاسلام  سید حسین عالمی بلخی را به عنوان نماینده مجمع جهانی اهل بیت(ع) در افغانستان منصوب کرد.
متن حکم دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به شرح زیر است:

 حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسین عالمی بلخی (دام توفیقه)

نظر به تعهد و تجارب ارزنده و طولانی جنابعالی در عرصه سیاسی و مذهبی کشور جمهوری اسلامی افغانستان، به موجب این حکم به عنوان نماینده مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام در افغانستان منصوب می‌شوید.
ثبت مجمع محلی اهل بیت علیهم السلام به صورت رسمی و قانونی، معرفی اعضای هیأت مدیره مجمع محلی، برگزاری انتخابات مجمع محلی و جلسات منظم، وضعیت شناسی شیعیان، شناسایی نیازها و تلاش جهت ارتقاء وضعیت پیروان اهل بیت علیهم السلام در مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، آموزشی، حقوقی، رسانه‌ای، ارائه گزارش سالانه، ارتباط و همکاری و ایجاد اتحاد با مراکز و شخصیت‌های شیعی، ارتباط با محبان اهل بیت علیهم السلام از جمله مأموریت‌های اصلی نمایندگان مجمع می‌باشد.
امید است با رعایت تقوای الهی و مدیریت جهادی و تحول آفرین و با استفاده از همه ظرفیت‌ها، توجه به سه ویژگی عدالت، عقلانیت و مقاومت در معرفی محتوای تشیع، در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)، در حسن اجرای مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

  قدردانی حجت الاسلام والمسلمین رمضانی از زحمات حجت الاسلام مرتضوی

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیامی از زحمات ارزنده حجت الاسلام  سید رحمت الله مرتضوی در بیش از یک دهه مدیریت نمایندگی مجمع در افغانستان قدردانی نمود.

متن این پیام به شرح زیر است:
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید رحمت الله مرتضوی (زیدعزه)

ضمن آرزوی سلامتی وتوفیق روز افزون برای جنابعالی، لازم است از همکاری صمیمانه وتلاش‌های ارزنده و مجدانه شما درجهت پیشبرد اهداف عالیه مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام در کشور جمهوری اسلامی افغانستان سپاسگزاری نمایم.
 بدون شک زحمات آن جناب در بیش از یک دهه مدیریت نمایندگی مجمع، منشأ اثرات بسیار مهمی برای پیروان اهل بیت علیهم السلام در آن کشور بوده است.
 از درگاه خداوند قادر متعال موفقیت، صحت وعافیت جنابعالی را درهمه مراحل زندگی خصوصاً خدمتگزاری به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha