شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام رضا رمضانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رمضانی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی معاون ‌امور بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی معاون ‌امور بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

که متن پیام دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هنوز در حزن از دست دادن صدیق گرامی «مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی» بودیم که خبر فقدان عزیزی دیگر در حوزه حج، زیارت و تبلیغ بین‌المللی، اندوه ما را تازه ساخت.

«حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید جواد مظلومی» روحانی خدوم، مخلص، فاضل و پر تلاشی بود که در عرصه‌های مختلف تبلیغی و فرهنگی، منشأ آثار و برکات محسوب می‌شد و اکنون در غـمِ درگذشتش عزاداریم.

آن عزیز چه در زمانی که در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در زمینه روزآمد کردن دسترسی به معارف قرآن و عترت تلاش می‌کرد، چه وقتی که در حوزه حج و زیارت - از جمله خدمت کوتاه در معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری - خدمتگزار زوار حرمین شریفین و عتبات عالیات بود، چه در فعالیت‌های مرتبط با پیروان و محبان اهل بیت(ع) در کشورهای جنوب شرق آسیا، و چه در زمینه‌های مختلف دینی و اجتماعی دیگر، باقیات صالحاتی غبطه برانگیز از خود بر جای گذاشت.

این مصیبت جبران‌ناپذیر را به همه همکاران و دوستداران آن فقید سعید، بویژه خانواده گرانقدر ایشان و نیز برادر گرامی جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت تسلیت عرض نموده، برای آن روحانی دلداده اهل بیت علیهم السلام حشر با موالیانش و برای بازماندگان، صبر و سلوان مسألت دارم.

إنا لله و إنا إلیه راجعون

رضا رمضانی

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم ‌السلام)

۱۱ بهمن ۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha