جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمیته ایثارگران

حوزه/ کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی با ارایه ۲۰ برنامه مختلف بر محور گرامی داشت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به استقبال دهه فجر می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی ، به دبیری بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور نمایندگان ایثارگران ۲۰ دستگاه استان در بنیاد شهید و امور ایثارگران قم برگزار و در این جلسه برنامه ها و پیشنهادات دستگاه ها  ارایه شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ضمن گرامی داشت پیشاپیش ایام الله دهه فجر گفت: اکنون چهار دهه از دوران انقلاب اسلامی سپری شده و در تمام این سالها دشمنان آنچه در توان داشتند علیه نظام اسلامی به کار بردند، اما بصیرت و آگاهی و ولایت مداری و روحیه ایثارگری و شهادت طلبی این ملت سربلند موجب شکست دشمنان در تمامی عرصه ها شده است.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: اکنون انقلاب اسلامی با شجاعت و ایستادگی دلیرمردان با بصیرتی چون سردار حاج قاسم سلیمانی به دنیا معرفی شده، شهادت این سردار بزرگ اسلام جریان ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کرد، امروز این انقلاب امید ملت های آزاده و مسلمان و الگوی بسیاری از انقلاب ها و حرکت های آزادی خواهانه در منطقه است.   

وی با تاکید بر اینکه این انقلاب به برکت خون هزاران شهید به این عزت، امنیت و اقتدار رسیده، اضافه کرد: هم اکنون بیش از هر زمانی نیازمند ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم و لذا رویکرد برنامه های کمیته ایثارگران دهه فجر نیز بر محور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی اسوه های ایثار و شهادت طلبی است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران در این جلسه تاکید کرد: از برنامه های محوری این کمیته برنامه میهمانی لاله ها و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، نصب تابلوهای شهدای انقلاب، برپایی نمایشگاه، مسابقات فرهنگی و ورزشی است. 

حجت الاسلام ناظمی افزود: در این برنامه بر تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل های انقلاب و معرفی شهدا و بیان خاطرات ایثارگران در مساجد که پایگاه های نشر انقلاب اسلامی بوده اند تاکید شده است. 
در جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر ۲۰ برنامه و از محوری ترین این برنامه های گلباران گلزارهای شهدای سراسر استان از سوی مسوولان کمیته ارایه گردید که اعضا ضمن ارایه برنامه های حوزه مربوطه پیشنهادات خود را نیز بیان کردند.

کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی به دبیری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور نمایندگانی از استانداری، فرمانداری، بخشداری ها، فرماندهی انتظامی، سپاه علی بن ابیطالب(ع)، شهرداری، صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی، اوقاف و امور خیریه، کانون مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، آمادگاه منظریه، پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، آموزش و پرورش، هلال احمر، بنیاد حفظ آثار، فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل گردید.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha