جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمک رسانی طلاب به مناطق سیل زده استان هرمزگان

حوزه/ سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان گفت: وضعیت در مناطق سیل‌زده شهرستان جاسک بسیار بحرانی است و سیل‌زدگان نیازمند کمک‌های مردمی هستند؛ با توجه به سرمای هوا در این مناطق، به شدت به پتو، وسایل گرمایشی، لوازم آشپزی، موادغذایی فاسد نشدنی و آب معدنی نیاز دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، از بندرعباس، حجت الاسلام میراحمدی با اشاره به مشکلات مردم مناطق سیل‌زده استان هرمزگان گفت: سیل ویرانگری که هفته گذشته در شرق استان به‌ویژه در شهرستان جاسک و بشاگرد روی داد علاوه بر خسارت‌های فراوانی که در زیرساخت‌های ارتباطی و شبکه‌های برق و ... ایجاد کرد، آسیب‌های فراوانی نیز به مناطق مسکونی وارد کرده است و مردم این شهرستان‌ها متحمل خسارت‌های فراوانی شده‌اند.

وی بیان کرد: پس از وقوع سیل، گروه‌های جهادی حوزویان، بسیج و سپاه با مدیریت امام جمعه جاسک در این مناطق حضور پیدا کردند و در حال کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده هستند.

سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان افزود: جلسه‌ای به‌منظور بررسی مشکلات این مناطق با حضور مدیران حوزوی استان و مشاور استاندار در امور روحانیون تشکیل شد و هماهنگی‌های لازم برای کمک‌رسانی حوزویان به مردم مناطق سیل‌زده انجام شد.

حجت الاسلام میراحمدی تصریح کرد: با توجه به ابلاغیه این جلسه، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به‌عنوان نهاد جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی معرفی شد و طلاب و روحانیون و مردم عزیز استان کمک‌های غیر نقدی خود را به این مرکز تحویل می‌دهند، همچنین شماره حسابی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی حوزویان و مردم عزیز استان اعلام شد و الحمدالله مبالغی برای خرید مایحتاج مردم سیل‌زده جمع‌آوری شده است.

وی افزود: به منظور بررسی نیازهای واقعی مردم مناطق سیل‌زده نمایندگانی از سوی این ستاد از جمله سرپرست مرکز خدمات و مدیر حوزه علمیه استان در این مناطق حضور پیدا کردند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این مناطق قرار گرفتند.

سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان گفت: وضعیت در مناطق سیل‌زده شهرستان جاسک بسیار بحرانی است و سیل‌زدگان نیازمند کمک‌های مردمی هستند؛ با توجه به سرمای هوا در این مناطق، به شدت به پتو، وسایل گرمایشی، لوازم آشپزی، موادغذایی فاسد نشدنی و آب معدنی نیاز دارند.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha