پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 882616
۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
رئیسی

حوزه/ رئیس قوه قضائیه روز پنجشنبه در سفر یک روزه به یزد به بررسی مسائل و اهم مشکلات مردم یزد مرتبط با دستگاه قضا می پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه با اعلام این خبر گفت: رئیس قوه قضائیه به همراه یک هیئت عالی قضایی برای و بررسی آخرین مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان یزد و دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی و سازمان های تابعه این استان روز پنجشنبه به یزد سفر می کند.

محمدرضا شهریاری اظهارکرد: تیم های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش های کارشناسی در استان حضور یافته اند و معاونان قوه قضاییه نیز با عزیمت به شهرستان ها، ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی مناطق مختلف استان یزد، گزارش آن را به رئیس قوه قضائیه تقدیم می کنند.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه، دیدار رئیس قوه قضائیه با خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم را از دیگر برنامه های این سفر عنوان کرد و افزود: دیدار با نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان و حضور در جلسه شورای اداری استان نیز در دستور کار قرار دارد و در پایان، رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه شرکت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، امروز چهار شهرستان میزبان معاونان قوه قضائیه بودند و علی اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به شهرستان ابرکوه رفت؛ حجت الاسلام والمسلمین درویشیان رئیس بازرسی کل کشور به شهرستان بافق سفر کرد و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در شهرستان خاتم با مسئولان نشستی را برگزار کرد و شهرستان بهاباد هم میزبان دکتر رحیمی مشاور رئیس قوه قضائیه بود.

فردا همزمان با سفر آیت الله رئیسی به یزد پنج شهرستان دیگر استان یزد هم از جمله اردکان میزبان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، میبد میزبان دادستان انتظامی قضات، اشکذر میزبان حجت الاسلام عبداللهی، تفت میزبان حجت الاسلام مظفری رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف و مهریز میزبان مصدق معاون حقوقی قوه قضائیه خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha