پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: منش و باورهای انقلابی سردار سلیمانی به عنوان یک مکتب در کشور و به ویژه در جبهه مقاومت شناخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی، ظهر امروز در نشست جمعی از روحانیون و طلاب استان کردستان اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی یکی از تلخ ترین روزها برای هر ایرانی و انقلابی بود و بی شک خون این شهید زمینه پیروزی نهایی اسلام و جبهه مقاومت بر مستکبرین را فراهم خواهد ساخت.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه تلاش های سردار سلیمانی برای امنیت منطقه بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: شهید سردار سلیمانی زندگی خود را وقف انقلاب، اسلام و مبارزه با جریان های منحرف و تروریستی نمود و در این مسیر نیز به شهادت رسید.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: اکنون منش و باورهای انقلابی سردار سلیمانی به عنوان یک مکتب در کشور و به ویژه در جبهه مقاومت شناخته می شود.

وی افزود: وجود سردار سلیمانی در سالهای اخیر به ویژه در بحث مبارزه با جریان تروریستی داعش در منطقه بی بدیل بوده است و این شهید بزرگوار به عنوان یگانه دشمن اصلی داعش در خاورمیانه و حتی دیگر جاها شناخته می شد.

دریایی اضافه کرد: همه خوب به یاد داریم که این شهید بزرگوار  زمانی که «بارزانی» از ایشان درخواست کمک در مقابل حمله داعش به اربیل را می کند، شهید سلیمانی وعده صادق به او می دهد که تا صبح مقاومت کنید و همین خبر آمدن سردار حاج قاسم  باعث فرار تروریست ها می شود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: برخی از فریب خوردگان و ساده لوحان در کشور هنوز به اهمیت کارهای این شهید والا مقام به خوبی پی نبرده اند.

وی بیان کرد: بی شک اگر کسی همانند شهید سردار سلیمانی و جبهه مقاومت در برابر دواعش ایستادگی نمی کردند، باید اکنون در سنندج، کرمانشاه و... در مقابل آنها کوچه به کوچه و خیابان به خیابان می ایستادیم، ولی این سردار بزرگ هرگز اجازه نداد که کار به اینجا بکشد، لذا امنیت بالای مردم در استانهای مرزی کشور به نوعی مدیون خون شهید سردار سلیمانی است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در پایان گفت: افرادی که تعمدا یا سهوا منکر خدمات و کارهای بزرگ این شهید بزرگ در منطقه می باشند باید به تاریخ مبارزاتی سردار رجوع کنند تا حقایق بسیاری برایشان روشن شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha