جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اجلاس پزشکان مسلمان موفق بریتانیایی برگزار گردید

حوزه/ انجمن پزشکان مسلمان بریتانیایی، پانزدهمین اجلاس مشترکشان را با حضور بیش از ۱۴۰ شرکت کننده در یکی از هتل های شهر لندن برگزار کردند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، انجمن پزشکان مسلمان در آمریکا، در ۲۵ ژآنویه ۲۰۲۰، پانزدهمین اجلاس شام مشترک را در هتل کوپترون تارا در شهر لندن برگزار کردند.

 این مراسم با حضور بیش از ۱۴۰ شرکت کننده برگزار گردید که اکثریت آنان را پزشکان مسلمان، جمعی از دندان پزشکان، بینایی سنج ها، وکلا و حسابداران تشکیل می دادند.

هدف از برگزاری این نشست در درجه نخست جشن گرفتن موفقیت علمی پزشکان مسلمان در رده های مختلف علمی و ایجاد یک بستر مشترک میان آنان بود. هدف دوم برپایی این گردهمایی تشویق پزشکان مسلمان انگلیسی برای یافتن یک شبکه پشتیبانی بسیار مورد نیاز اعلام شد.

 این درحالی که است که زمانه کنونی کار کردن به عنوان یک پزشک عمومی یا در بیمارستان برای این متخصصان به دلیل یک دهه سیاست های آسیب زننده دولت بریتانیا، به طور فزاینده ای استرس زا شده است.

در این مراسم سلام یوسف، پزشک داروساز و رئیس همایش ، سه سخنران اصلی نشست را  معرفی کرد که هر کدام برای مخاطبان درباره فعالیت های علمی و دستاوردهایشان در زمینه های مختلف صحبت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha