جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مسئولان درگذشته یک بار با آمریکامذاکره کردند و هیچ نتیجه ای نگرفتند و امروز به دنبال مذاکره دوباره هستند، مذاکره ای که از ابتدا با ذلت و خواری همراه است، لذا مردم ایران هیچ گاه حاضر نیستند عزت و شرف خود را پایمال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، شب گذشته در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در آستان مقدس امام زاده اسماعیل(ع) قزوین برگزار شد، گفت: مومن مسیرش همان است که خداوند تعیین کرده و همواره در جهت کسب رضای او تلاش می کند تا در دنیا و آخرت سعادتمند شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: خداوند از مومنان خواسته که دشمنان را به عنوان دوست انتخاب نکنند؛ اگر مومنان با دشمنان دوستی کنند مجبورند دشمن خود را با مودت ملاقات کنند و از آنجایی که آنها کافر هستند، شما را از مسیر حق منحرف خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان به عهد و پیمان خود وفادار نیستند و همیشه تلاش خواهند کرد به مومنان آسیب وارد کنند، عنوان کرد: مبانی فکری دشمنان با مومنان متفاوت است، به همین دلیل سود و منفعت آنها هیچگاه شامل حال مسلمانان نخواهد شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین به شهادت سردار سلیمانی پرداخت و عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی دل ملت ایران را جریحه دار کرد و به معنای واقعی سوزاند. بعد از این واقعه تلخ همه مردم یکصدا فریاد انتقام سردادند.

وی اظهار کرد: طبق آیات قرآن کریم اگر مومنان مقابل دشمنان بایستند و مقاومت کنند، خداوند به آنها کمک خواهند کرد تا در برابر دشمنان به پیروزی برسند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: امروز برخی دولتمردان اقداماتی انجام می دهند و سخن هایی می گویند که دل مومنان را می شکند و آنها را ناراحت می کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: برخی مسئولان عنوان می کنند که پیغبر (ص) با مشرکان عهد و پیمان می بست و وقتی که آنها  می شکستند  دوباره این پیامبر (ص) بزرگوار با دشمنان پیمان می بست. این سخن کذب است و چنین مطلبی در تاریخ اسلام وجود ندارد، چرا که پیامبر اکرم (ص) با دشمنان سرسخت بود و با پیمان شکنان سخت ترین رفتارها را انجام میداد و هیچ وقت به آنها اعتماد نداشت.

 وی  تصریح کرد: گفتن چنین حرف هایی در حالت خوش بینانه نشانه بی سوادی و جهالت است.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: مسئولان درگذشته یک بار با آمریکامذاکره کردند و هیچ نتیجه ای نگرفتند و امروز به دنبال مذاکره دوباره هستند، مذاکره ای که از ابتدا با ذلت و خواری همراه است.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: ملت ایران هیچگاه حاضر نیستند عزت و شرف خود را پایمال کنند و زیر سلطه بیگانگان بروند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مردم ایران پیرو اهل بیت (ع) هستند و همواره تلاش می کنند که سیره و منش آنها را در زندگی شان باشد، به همین دلیل برخی مسئولان که چنین حرف هایی می زنند به خود بیایند و از تکرار آن خودداری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha