جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یادواره شهدا

حوزه/ سی و سومین یادواره هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حمیدرضا  شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر سرداران مقاومت بیان کرد: استمرار راه و مرام شهدای عزیز به‌عنوان تکلیف مهم تربیتی در جامعه بخصوص در آموزش و پرورش مورد تأکید باشد.

خاطر نشان می شود: در این مراسم حمیدرضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پروش استان قم، احمد حاجی‌زاده دبیر کنگره ملی شش هزار شهید استان قم، جمع کثیری از دانش‌آموزان، فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش قم و بخصوص دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند.

اجرای سرودهای دانش‌آموزی، پخش کلیپ و مرثیه‌سرایی  و نیز گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید مقاومت و شهید مجید عسکری جمکرانی نخستین معلم شهید مدافع حرم از جمله بخش های این مراسم بود.

همچنین: در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از آثار حجمی دانش‌آموزان واحد آموزشی متوسطه اول «ریحانه» ناحیه 3 آموزش و پرورش پیرامون فرهنگ ایثار و شهادت و مجموعه تصاویر و وصیتنامه‌های شهدای دانش‌آموز دبیرستان آیت‌الله کاشانی و بخشی از آثار حوزه 3 بسیج دانش‌آموزی قم برپا شد که مورد استقبال و بازدید حاضران در یادواره قرار گرفت.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha