پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فخرالدینی

حوزه/رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: فرصت دهه فجر و برگزاری برنامه های گرامیداشت پیروزی انقلاب، مقدمه‌ای برای ظهور منجی عالم بشریت است.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی در نشست ستادهای استانی بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، اظهار کرد: دشمن در صدد اختلاف بوده و تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان، به ویژه مردم ایران انجام می دهد؛ به همین دلیل امام خمینی(ره) همیشه می فرمودند؛ «وحدت» اسم اعظم انقلاب است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ما معتقدیم همه جناح ها در نظام اسلامی مؤمن و همه در این انقلاب سهیم هستند و هر وقت انقلاب در موج می افتاد همه مردم ایران انقلابی به میدان می آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین فخرالدینی، گفت: برگزاری جشن های پیروزی نقلاب اسلامی مقدمه ظهور منجی برای همه بشریت بوده و بر این اساس محور همه برنامه ها، وحدت است.

وی در خصوص طرح معامله قرن از سوی سران استکبار گفت: با گسترش فرهنگ مقاومت و مکتب شهید سلیمانی امیدواریم همه کشورهای تحت ظلم و ستم استکبار رهایی یابند و معامله قرن مطمئنا  شکست خورده و این نهضت امام است که ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha