جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 883804
۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
معامله قرن

حوزه/ طرحی که رئیس جمهور قمار باز آمریکا برای مساله فلسطین ارائه داده تنها و تنها به تضییع حقوق فلسطینیان است و جایگاه رژیم منحوس اسرائیل را تثبیت می کند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، هر عقل سلیمی می داند که خلع سلاح حماس و دیگر گروه های مقاومت اسلامی در فلسطین در مقابل عده ای متوحش نژادپرست صهیونیست یک دیوانگی تمام عیار است که قطعا مردم فلسطین زیر بار آن نمی روند.

در یک کلام طرح ترامپ را باید مقابله قرن نامید نه معامله قرن! مقابله با آرمان قدس و امت اسلام، مقابله با عدالت و آزادگی و مقابله با ظلم تاریخی به بشریت. این طرح ذلت جهان اسلام را بیش از گذشته به رخ جهان می کشد و دریوزگی یا بی عرضگی حاکمان کشورهای اسلامی را بیش از پیش عیان می کند.

در این میان توقعی از اتحادیه اروپا، شورای امنیت و سازمان ملل نیست؛ چرا که شاهرگ حیاتی این نهادهای بین المللی در اختیار صهونیست هاست، اما توقع از سازمان همکاری اسلامی این است که در مقابل این ننگ تاریخی ساکت نباشد، اگرچه از این نهاد به اصطلاح اسلامی نیز نباید توقعی داشت؛ چرا که شاهرگ آن نیز در اختیار آل سعود و دلارهای نفتی آنهاست که همه ظرفیت سازمان همکاری اسلامی را در خدمت فتنه انگیزی در کشورهای اسلامی و مقابله با ایران قرار داده است.

خدا رحمت کند مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی را که آل سعود را در واقع آل یهود می دانست همانطور که در برخی از جلسات درسشان سلسله نسب آل سعود را به یهود متصل کرد.

امروز همه جهان اسلام پی به حقانیت سخن جمهوری اسلامی و گروه های مقاومت اسلامی جهان اسلام بردند که تنها راه نجات قدس را مقاومت و ریشه کن کردن دولت مجعول اسرائیل می دانند و امروز نیز تنها راه دفاع از قدس عزیز و کیان اسلام قیام امت اسلام در همه کشورها علیه حاکمان فاسد و تن پرور و فریاد علیه این خیانت بزرگ است.

حداقل کار مسلمانان برگزاری تظاهرات اعتراضی بعد از نماز جمعه‌های امروز است.

یادداشت از؛ محمد استوار میمندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدی IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    0 0
    وَ مَنْ‌ أَظْلَمُ‌ مِمَّنْ‌ مَنَعَ‌ مَسَاجِدَ اللَّهِ‌ أَنْ‌ يُذْکَرَ فِيهَا اسْمُهُ‌ وَ سَعَى‌ فِي‌ خَرَابِهَا أُولٰئِکَ‌ مَا کَانَ‌ لَهُمْ‌ أَنْ‌ يَدْخُلُوهَا إِلاَّ خَائِفِينَ‌ لَهُمْ‌ فِي‌ الدُّنْيَا خِزْيٌ‌ وَ لَهُمْ‌ فِي‌ الْآخِرَةِ عَذَابٌ‌ عَظِيمٌ‌