شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه سردرود

حوزه / امام جمعه سردرود مردم سالاری و دخالت مردم در سرنوشت کشور را از ثمرات ویژه انقلاب دانست و با اشاره به فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، داشتن تخصص را از مولفه‌های کاندیدای اصلح توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام جلیل جلیلی، جمعه ۱۱ بهمن ماه، در خطبه های نماز جمعه سردرود آذربایجان شرقی، با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و با اشاره به راهپیمایی میلیونی مردم عراق، آن را سیلی بزرگ به آمریکا دانست که در امتداد تشییع بی‌نظیر سردار شهید سلیمانی اتفاق افتاد.

امام جمعه سردرود، مردم سالاری و دخالت مردم در سرنوشت کشور را از ثمرات ویژه انقلاب دانست و با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، داشتن تخصص را از مولفه‌های کاندیدای اصلح توصیف کرد.

وی با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب ما با سایر انقلاب‌های دنیا متفاوت بود.

جلیلی با اشاره به خنثی شدن توطئه‌های دشمن بخصوص در عراق و لبنان و ناآرامی‌های اخیر دشمن در قضیه بنزین، اقدام قاطعانه مردم و سپاه به دشمن را خط بطلان بر توهمات دشمن توصیف کرد.

خطیب نماز جمعه سردرود افزود: هیمنه آمریکا در کل دنیا زیرسئوال رفته است و امروز به برکت خون شهیدین مقاومت همه مردم منطقه با هوشیاری بیش از پیش در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

امام جمعه سردرود، انتقام سخت را خروج کامل شیطان بزرگ از منطقه غرب آسیا دانست و افزود: توطئه‌هایی مثل معامله قرن افول آمریکا را به تاخیر نخواهد انداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha