چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ورود امام خمینی (ره)

حوزه/ بسیاری از شهیدان و علمای دینی بر حقانیت امام خمینی (ره) صحه گذاشته اند و در وصایای خویش درباره ایشان سخنان ارزشمند و قابل تاملی بیان کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، بسیاری از شهیدان و علمای دینی بر حقانیت امام خمینی (ره) صحه گذاشته اند و در وصایای خویش اینگونه آورنده اند:

* به خداقسم، اگرمرا بکشید و خونم را بر زمین بریزید، درهرقطره خونم نام مقدس خمینی را خواهید دید.(شهیدآیت الله سعیدی)

* من اطاع الخمینی فقد اطاع الله(هر کس از امام خمینی اطاعت کند از خدا اطاعت نموده است) اگر کسی فرمان امام خمینی را رد کند، فرمان امام زمان (عج) را رد کرده. مخالفت امر خدا کرده است و در حد شرک به خداست. (شهید آیت الله دستغیب)

*  تمام فقهاء بالای سرما، دستشان را می‌بوسم، همه‌شان هم مرجع تقلید و صاحب رساله ولیکن هیچ کدام را با امام خمینی مقایسه کرد. امام در راس همه فقهاست. در زمان غیبت کبری، امام خمینی نظیر ندارد. اطاعت از امام حتی برفقهاء هم لازم است.(شهید آیت الله اشرفی اصفهانی)

* ذوبوافی الخمینی کما هوذاب فی الاسلام (در امام خمینی ذوب شوید همچنان که او در اسلام ذوب شده است).(شهید آیت الله سیدمحمد باقرصدر(رهبر شیعیان عراق))

* عکس امام خمینی را در کفنم بگذارید تا خداوند به آبروی این فرزند پاک فاطمه (س) این بنده روسیاه را ببخشد.(شهید بهرام بهزادی)

*  اماما به خدا سوگند، اگر شرک نبود به پای شما سجده می‌کردم. (شهیدعلی جوانمرد)

*  سخنان امام خمینی راجمله به جمله بکار برید چون همه زندگی در وجود ایشان نهفته است. (شهید یوسف خدابنده)

*  اگر امام خمینی نبود این کشور نابود می‌شد. (شهید سعید دبیر)

*  مگذارید که جنازه‌ام بر دوش آنهائی که به امام خمینی اعتقاد ندارند، تشییع شود. (شهید عبدالله سعدی)

* ای عزیزان، کاری مکنید که آن دنیا پیش این سید(امام خمینی) روسیاه باشیم و نتوانیم جوابش را بدهیم، به خدا سوگند که امام مردی است که زبان از وصفش قاصر است. (شهید محمدرضا سراجی)

* در جلوی تابوتم عکس امام را بزنید تا همگان بدانندکه من پیرو خط امام هستم. (شهید محمد سیلسپور)

*  هرکس امام خمینی را رد کند بقیه الله الاعظم(عج) و همین طور پیغمبر اکرم(ص) را رد می کند و بالاخره کافر است. بر سر درخانه و مجلس عزاداری بنویسید: هرکه باشد بر خمینی بدگمان / حق ندارد پا نهد در این مکان (سردار شهید مهندس علی اکبر شاهمرادی (قائم مقام پادگان ولی عصر))

* اگر ممکن است هر چند که عکس من قابل دیدن امام نیست، عکس مرا پیش امام ببرید و از ایشان خواهش کنید که من و دیگران را شفاعت کنند. (شهید محمد عابدینی)

*  تمام عمرم فدای یک لحظه عمر امام خمینی...(سردارشهیدسیدکاظم کاظمی)

*  خدایا مرگم را فرا رسان، تا نبینم مرگ روح خدا، خمینی را...(شهید مرتضی کارگر)

*  ای امام، مرا ببخش که فقط یک باربه فرمانت شهیدشدم...(شهید علی معمارزاده)

*  امام جان، ای کاش مقداری ازخاک نعلین شما را پس از شهادتم بر چهره خونینم می‌پاشیدند تا در روز قیامت، نزد خدا افتخار نمایم که خاک زیرپای امامم بوده‌ام. (شهید سیدحمید هاشمی)

*برگرفته ازکتاب جلوه های نور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج