پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: باید با برگزاری نشست ها و جلسات تخصصی زمینه های تبلور انقلاب اسلامی و اقتدار آن در گذر زمان واکاوی شود تا شبهاتی که دشمن در این باره ایجاد کرده ، رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، صبح امروز در مراسم جشنی که مناسبت سالروز ورود تاریخی امام راحل به کشور برگزار گردید، ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از مهمترین اعیاد می باشد و در چنین روزی رهبر کبیر انقلاب اسلامی بعد از سالها تبعید و دوری از وطن به کشور بازگشتند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: ورود امام خمینی (ره) به ایران رسما طومار خاندان پهلوی را پیچید که این واقعه از دیدگاه سیاسی در آن زمان بسیار حائز اهمیت بود.

این استاد حوزوی اظهار کرد: امام خمینی (ره) در مبارزاتی که نزدیک به دو دهه طول کشید همواره تلاش کردند که نظامی بر اساس اسلام و نص صریح قرآن کریم بنیان نهند که این کار را هم انجام دادند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال نسبت به دیگر سالها از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان ساخت: دشمن برای این ملت و نظام نقشه های بسیار زیادی در دستور کار دارد و بخشی از این توطئه ها را در ماههای اخیر عینا همه مشاهده کردیم، لذا باید با برگزار کردن جنش هایی باشکوه در این دهه مبارک،  ولایتمداری و عِرق به نظام و انقلاب را به جهانیان به ویژه به آمریکایی ها نشان دهیم.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران اظهار کرد: از سویی دیگر باید با برگزاری نشست ها و جلسات تخصصی زمینه های تبلور انقلاب اسلامی و اقتدار آن در گذر زمان واکاوی شود تا شبهاتی که دشمن در این باره ایجاد کرده اند، رفع شود.

این استاد حوزوی بیان داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مغتنم برای معرفی آرمان های امام راحل و شهدا می باشد و باید طلاب و روحانیون در این ایام به وظیفه دینی و تبلیغی خود که همان نشر و بسط آرمانهای انقلاب اسلامی است، اهتمام کامل داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha